Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Hier nog is een foto posten van 1 van de fijnste auto's waar ik al mee gereden heb:

Dat ding is zoooo underrated

Comment

• Vind het een mega knappe verschijning IRL.

Comment

• Die Accord Tourer zou best wel eens mijn volgende wagen kunnen worden, nu nog afwachten wat de nieuwe dieselmotor zal geven qua specificaties.
            Iemand daar al gegevens over?

Anyway, zoas ie daar in Frankfurt stond in dat kleur, ZALIG!!!

Comment

• My precious... Wat waren de fijne dingen eraan?

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Hier nog is een foto posten van 1 van de fijnste auto's waar ik al mee gereden heb:

Dat ding is zoooo underrated

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                My precious... Wat waren de fijne dingen eraan?
                Motorgeluid, of eerder het ontbreken daar van onder 3500 toeren
                Dat SW-AWD systeem is ge-wel-dig.
                Het is super exclusief, maar toch niet opzichtig.

Enige nadeeltje vind ik dat er wel erg veel knopjes op het dahboard zitten, elke functie heeft een apart knoppeke, wat resulteert in 100den knopjes .

Ik hoop dat we er snel weer 1 hebben, kan ik weer cruisen.

Comment

• Voor welke prijs verkopen jullie een Legend?

Comment

• Ik werk bij een Nederlandse Honda garage he.

Ik geloof dat ie bij ons voor 75000 over de toonbank gaat.
                    We hebben er al 1 verkocht

Comment

• Damn. Speculeren op tweedehands binnen 3-4 jaar heeft dus ook wenig kans op slagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                        Damn. Speculeren op tweedehands binnen 3-4 jaar heeft dus ook wenig kans op slagen?
                        In Duitsland gaan ze nu al 10-duizenden euri's onder nieuwprijs weg.

Het is gewoon een mega incourrante auto, dus de restwaardes zijn om te huilen. Ik zou er zelf nog eentje durven kopen over x aantal jaar, maar 3.5 liter taks is niet niks en LPG kan niet vanwege de VTEC motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          In Duitsland gaan ze nu al 10-duizenden euri's onder nieuwprijs weg.

Het is gewoon een mega incourrante auto, dus de restwaardes zijn om te huilen. Ik zou er zelf nog eentje durven kopen over x aantal jaar, maar 3.5 liter taks is niet niks en LPG kan niet vanwege de VTEC motor
                          ik hoorde vorige week op school van een civic coupé vtec op LPG met over de 400.000km, en die bleef perfect gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            ik hoorde vorige week op school van een civic coupé vtec op LPG met over de 400.000km, en die bleef perfect gaan.
                            VTEC en LPG is als een donornier.
                            Het gaat goed of het stoot af...

Wat ik je wel kan garanderen is dat je na een kilometer of 200k een koprevisie nodig hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              VTEC en LPG is als een donornier.
                              Het gaat goed of het stoot af...

Wat ik je wel kan garanderen is dat je na een kilometer of 200k een koprevisie nodig hebt.

De civic in kwestie had 350.000 ofzo op gas gebold, en geen revisie gehad.

Comment

• én... snorde nog als nieuw, uiteraard.

Het ding werd verkocht met 160.000km ofzoiets op de teller.

Comment

• En toch is dat een uitzondering hoor... normaal zijn de kleppen dan al lang uitgesteld.

Comment

• Ja dat kan wel.

Ik weet er gelukkig niets van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten

weer een pint verdiend, zalig!
                                      Originele zjanten zijn toch mooier, zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                        Die Accord Tourer zou best wel eens mijn volgende wagen kunnen worden, nu nog afwachten wat de nieuwe dieselmotor zal geven qua specificaties.
                                        Iemand daar al gegevens over?

Anyway, zoas ie daar in Frankfurt stond in dat kleur, ZALIG!!!
                                        Ik vind die ook fantastisch knap. Alleen wil ik er wel echte spiegels aan. Is beetje raar zicht met die camera's...
                                        Ik heb ergens gelezen dat de nieuwe 2.2CDti diesel meer vermogen zou hebben dan de huidige (is 140pk, 103kW geloof ik?) en toch "schoner" zou zijn. Jammer dat het geen 2.0 is, eh..

Comment

• Ge weet het niet van mij, maar er zou een 2.5 liter biturbo dieselmotor aan zitten komen met 200+ pk voor de nieuwe accord, die eindelijk gecombineerd kan worden met een automaat.

Comment

Working...
                                          X