Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SHELBY lovers
Collapse
X
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
TIEN EXEMPLAREN A 250.000 DOLLAR
SHELBY GT500 SUPER SNAKE NA 51 JAAR IN PRODUCTIE
Meer Shelby-nieuws op de vrijdagochtend. Het Amerikaanse bedrijf is in een weemoedige bui en meldt dat het niet alleen de Series I opnieuw uitbrengt, maar dat het ook de Shelby GT500 Super Snake nieuw leven inblaast.
Nou ja, nieuw leven ... De in 1967 gepresenteerde Shelby GT500 Super Snake was een uitvoering die daadwerkelijk in de verkoop had moeten gaan, maar dat is nooit gelukt. Shelby rustte in 1967 een Mustang Shelby GT500 uit met een zo'n 520 pk sterke 7,0-liter V8, een blok dat in de basis door Shelby en Ford werd toegepast in de eerste generatie Ford GT40. De speciale Shelby GT500 kreeg de bijnaam Super Snake. Aanvankelijk werd de auto gebruikt om banden van Goodyear op hoge snelheid mee te testen. Na afloop werd onderzocht of de Super Snake in een kleine serie verkocht kon worden, maar het project bleek te duur. Anno 2018 liggen de kaarten anders. Shelby laat de droom van de in 2012 overleden Carroll Shelby uitkomen door tien exemplaren van de Super Snake te bouwen.
De tien te bouwen modellen krijgen stuk voor stuk een prijskaartje van minimaal 250.000 dollar, omgerekend zo'n € 212.000. De nieuwe Super Snakes worden gebouwd op basis van origineel in 1967 geleverde Mustangs, zodat oude chassisnummers gebruikt kunnen worden. Wie het wenst, kan Shelby vragen om een origineel in 1967 geleverde Shelby Mustang als donorauto te gebruiken. De 'Continuation Shelby Super Snake' krijgt wederom een 7,0-liter V8 mee, een blok dat nu ruim 550 pk levert en net als bij het origineel wordt gekoppeld aan een handgeschakelde vierbak.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jangske Bekijk BerichtenZalige auto, enkel de plaatkader :eek: :eek:
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
omdat van deze dealer wel iets verteld word ,maar gewoonlijk van horen zeggen je weet wel en ik daar eigenlijk naartoe wil voor ne raptor (voor men ouders)Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Een vraag je schrijft enkel de plaatkader , bedoel je die kader op zich of het opschrift handiricars.
omdat van deze dealer wel iets verteld word ,maar gewoonlijk van horen zeggen je weet wel en ik daar eigenlijk naartoe wil voor ne raptor (voor men ouders)den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Dat zou ik ook nog willen.
gaan we dat beest is gebruiken voor wat het dient breken en crossen .Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
The Pretender
Laat ons gewoon op volgende link klikken: https://www.google.be/search?biw=192...4dUDCAc&uact=5
Dan kan dit topic, voor u alvast, op slot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenThe Pretender
Laat ons gewoon op volgende link klikken: https://www.google.be/search?biw=192...4dUDCAc&uact=5
Dan kan dit topic, voor u alvast, op slot.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Dan heb je nog veel werk want dan moet je die van Jocar ook allemaal nog vermelden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Dan heb je nog veel werk want dan moet je die van Jocar ook allemaal nog vermelden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik hoop toch dat mijn bijdrages iets interessanter en leerrijker zijn. Ik pluk ze niet klakkeloos van Google bv
Comment
-
Kweet niet, kan je zo van YT of elders halen hoor.
Maar nu is het gemakkelijker, net als van onze “Hollander”.
Ik wil geen tijd spenderen om die “exclusive” modellen op te sporen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment