Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had een revieuw op het internet gelezen van 1 of andere engelsman.
De wagen zou te zacht zijn afgesteld om de GT badge te verdienen, hij is comfortabel zolang je op goede wegen zit daarbuiten is het een zootje ongeregeld.
Kerel was vooral aant zeveren dat de 207 GT zijn badge niet verdiende nog minder dan de 206 HDI GTi.
Ik had een revieuw op het internet gelezen van 1 of andere engelsman.
De wagen zou te zacht zijn afgesteld om de GT badge te verdienen, hij is comfortabel zolang je op goede wegen zit daarbuiten is het een zootje ongeregeld.
Kerel was vooral aant zeveren dat de 207 GT zijn badge niet verdiende nog minder dan de 206 HDI GTi.
Ik vind alleszins dat de 206 gti de gti badge niet verdient. Hopelijk zal de 207 de naam gti terug eer aan doen.
Ik zat gisteren eens op de site van Peugeot, op de CC een 307 te configureren.
Daar kon ik zowel een 307 break en een 307 SW samen stellen, maar wat is eigenlijk het verschil??
Ik dacht dat SW de type benaming was voor een break, zoals Audi Avant en BMW Touring, ...
Ik zat gisteren eens op de site van Peugeot, op de CC een 307 te configureren.
Daar kon ik zowel een 307 break en een 307 SW samen stellen, maar wat is eigenlijk het verschil??
Ik dacht dat SW de type benaming was voor een break, zoals Audi Avant en BMW Touring, ...
de break is goedkoper dacht ik.
En de sw heeft een glazen dak+mooiere velgen en beetje meer meegespoten...
Ze zijn identiek even groot maar de SW heeft dat glazen dak en een moduleerbaar koffer.
Bij de break heb je dus een klassieke achterbank en een vast koffer bij de SW zijn dat afzonderlijke stoelen die verwijderbaar zijn en je kan er in de koffer ook nog 2 kwijt.
Voor de rest zijn ze identiek ... (technisch dan toch kwa uitrusting weet ik het niet helemaal. SW had standaard wel velgjes dacht ik en de break niet)
Comment