Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
    hoeveel bakken jupiler gaan er eigenlijk in?
    Nog niet geprobeerd, op het verlof toe ie al helemaal bomvol zat (zelfs twee zetels verwijderd) en de rest kwam er aan met nog wat extra's heb ik er nog 2 bijgefrommeld gekregen

Dus al zeker twee

Comment

vroeger hebben wij nog een 607 gehad.
      Was indertijd ook een echte klassebak!
      Daar hebben wij ook nog mee gereden! Zeer goede wagen MAAR neem geen stoffe zetels! Die kriebelen enorm!

Comment

• Onlangs met een 206 naast een Honda Prelude aan het rodelicht gestaan. In eerste en tweede konden we mee, maar in 3e schoot de prelude ineens weg! Ben wel verschoten dat we er zolang naast konden blijven!

Comment

vroeger hebben wij nog een 607 gehad.
          Was indertijd ook een echte klassebak!

Helaas per total gereden in Italie.
          Toen overgestapt naar VW Passat waarmee we 6jaar hebben gereden.
          Na 3 nieuwe ophangingen en nog dure problemen hebben we hem weggedaan.

Nu rijden we weer met pug maar dan een 407
          605 bedoel je?
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
            605 bedoel je?
            De voorganger van de 607 dus he .

Comment

• oké dan...

Wat een wansmakelijk salon, toch?

Comment

• Fair enough om et af te breken, 't is frans dus op veel meeval moet het al niet rekenen op dit forum.
                Maar dan plaats ik hetvolgende en zeg U dat dit mooier is dan elke BMW & Mercedes.

Comment

• Peugeot heeft idd wel knappe interieurs die niet moeten onderdoen voor de andere (duurdere) merken. Qua kwaliteit is er natuurlijk wel een verschil.

Maar het enige dat mij stoort is dat ze nog altijd hetzelfde stuur gebruiken. In mijn 306 van '99 steekt nog net hetzelfde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    oké dan...

Wat is hier mis mee? Ga eens kijken in dezelfde prijsklasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk Berichten
                      Wat is hier mis mee?
                      Op esthetisch vlak, helemaal niets.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk Berichten
                        Wat is hier mis mee? Ga eens kijken in dezelfde prijsklasse.
                        Het stuurwiel vind ik te ouderwets.
                        De houtimitatie is te plastiekerig, en blinkt/blingt te hard.
                        De onderkant van de boordplank geeft een mindere kwaliteitsindruk dan gemiddeld gangbaar in deze klasse.

Niet dat ik 't lelijk vind. Er zijn er gewoon betere. Ik weet dat 't een oud model is, dus wat krediet is hem gegund. De C6 krijgt dat krediet niet

Er zijn er andere, die onm. afvallen vanwege designmatige oprispingen. Maar daarover ga 'k niet uitweiden de gustibus...

Comment

• Peugeot 407 Coupé (2005)

Bron

Echt mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            oké dan...

Idd die sportievetellers met chromen omranding gaan toch niet samen met dat leer en dat hout...

Patrick Lefevere rijdt met zo'n 607, niet moeilijk ook als je kijkt wie hun sponsort...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                              Echt mooi!
                              ik vond de vorige mooier.
                              Trouwens de huidige is echt immens duur!

Comment

• Idd de 406 coupé blijft voor mij de knapste Peugeot ooit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                  ik vond de vorige mooier.
                                  Trouwens de huidige is echt immens duur!
                                  Ik geef hier liever +- €40.000 aan de 407 Coupé dan aan een BMW 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                    Ik geef hier liever +- €40.000 aan de 407 Coupé dan aan een BMW 3.
                                    Smaken verschillen. Om in hetzelfde gebied te blijven zou ik eerder kiezen voor een Alfa GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      Smaken verschillen. Om in hetzelfde gebied te blijven zou ik eerder kiezen voor een Alfa GT
                                      14 dagen terug is er mij ene, 2 dagen na elkaar, voorbij gevlogen tegen onverantwoorde snelheid op een expressweg waar je maar 90 km/h mag, wel nog knap maar zou hem zeker niet kopen.

Comment

• Wist niet dat dees topic bestond, aan mijn vele bezoeken hier op het forum heb ik gemerkt dat er maar weinig liefhebbers zijn van Peugeot hier. Voorkeur gaat hier meer uit naar BMW en andere dure merken die voor gewone werkmensen onbetaalbaar zijn (tenzij een lening aangaan en elke maand een smak geld afbetalen, waar ik totaal tegen ben, als je het niet kan kopen, sparen, blijf er dan af!!). Ieder zijn mening uiteraard...

Ikzelf rij nu zelf al bijna 4 jaar met peugeot, met name het 205'ke. Onlangs geeft deze plaats gemaakt voor de nieuwe 207, na vele testritten ben ik tot het besluit gekomen dat deze in alle opzichten de beste koop is, wat mij betreft toch. Kwa prijs, kwaliteit, opties, onderhoud nadien, ... kom je zeker niet bedrogen uit.
                                        De service mag er ook wezen! Hangt natuurlijk af van de verkoper en niet van het merk zelf. Velen kopen een bepaald merk niet omdat ze slechte herinneringen hebben aan een of andere verkoper die wsl met het slechte been uit zijn bed gestapt is, toch wel spijtig dat men zich daar bij neerlegd en naar een ander merk stapt, niet slim!! Er zijn garages in overvloed die hetzelfde merk verkopen en die wel een goeie service verlenen!

Nu heb ik mijn 207 al een week en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben, sommige dingen konden idd wel beter, maar noem is een merk dat wel perfect is?

Comment

• De 207cc vind ik de mooiste compacte cabrio op de markt ... en voor de 205GTI heb ik altijd al zeer veel respect gehad
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X