Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    De 207cc vind ik de mooiste compacte cabrio op de markt ... en voor de 205GTI heb ik altijd al zeer veel respect gehad
    Mijn broer heeft een tijdje een 205 GTI gehad, wel de 1.6 versie. Echt fun om mee te rijden!

Comment

• Onze peugeot 309 GTI 16v

Woorden zijn niet nodig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
        Onze peugeot 309 GTI 16v

Woorden zijn niet nodig...

http://www.tamcarworks.be/peugeot309_S2000.wmv

Holy crap, hoeveel sec doet er em over naar 100km/h?

Comment

• Nog niet gemeten...

Is nog in "rodage" en we zijn de schoonheidsfoutjes er aant uithalen...

Comment

• en ni alleen show en in rechte lijn, tis de doeltreffenste gti van z'n tijd

of is't nu toch ewa overpowered ?

Comment

• We hebben er een 2.0 van gemaakt, normaal gezien niet overpowered...

Steekassen bleken wel onvoldoende te zijn.

Een leuk weetje: dit is een limited edition van de 309 GTI.

Er is blijkbaar een reeks 309 GTI's gemaakt met 175 pk, dit is zo'n versie.

(Inlaatkleppen zijn groter)

De "normale" versie is 160 pk

Comment

• Iemand enig idee wanneer er een facelift van de 407 zou komen?
                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
                  Iemand enig idee wanneer er een facelift van de 407 zou komen?
                  Zal nog niet voor direct zijn denk ik, ziet er nog steeds bangelijk goed uit! Ik denk dat de nieuwe 308 nu voorrang krijgt, samen met hun 4007 of wie weet zijn ze er toch al mee bezig, nog niks gelezen.

Comment

• Comment

• Comment

• mijn ex 106 GTI was ik blij dat dat spel verkocht was

Comment

• 't Is al een tijdje bekend, maar het is wel een goeie zet.

In België werd hij amper verkocht met die dieselmotor. Enkel een 2.7 diesel aanbieden is niet het slimste wat ze kunnen doen in onze diesellanden.

'k Heb weet van een klant die in januari een 407 Coupé diesel wou, maar die 2.7 was te zwaar qua taks en verbruik.
                          Ze hebben dan naar 't fabriek gebeld en daar zeiden ze vol overtuiging dat er geen nieuwe diesels gingen komen in de Coupé... Vijf maand later is het al van dat...

De klant heeft dan maar een 2.2 benzine gekocht, met enige "tegenzin"

Oorspronkelijk geplaatst door AutoWeek.nl
                          Peugeot wil de 407 Coupé bereikbaar maken voor een groter koperspubliek. Vandaar dat Peugeot een tweede dieselversie komt, naast de potente maar prijzige 2.7 HDi.

Het gaat om de 2.0 HDi diesel met 136 pk en 320 Nm. Deze motor is al leverbaar in de andere versies van de 407. Standaard krijgt de 407 Coupé 2.0 HDi een roetfilter mee. Het gemiddeld verbruik blijft in de coupé beperkt tot 5,9 liter per 100 kilometer en de CO2-uitstoot per kilometer bedraagt 156 gram.

De 2,0-liter HDi komt in juli naar ons land. De prijs van de basisdiesel wordt halverwege komende maand bekendgemaakt.

Comment

• Hopelijk zien we de knappe coupe dan wat meer op onze wegen

Comment

• Gadver het GT pack (207) is niet verkrijgbaar op de 1.6 van 120 pk, enkel op de 1.6 van 150 pk en op die diesel van 110 pk.

150 pk is te veel en ik wil mij niet blauw betalen aan de verzekering en ik doe voor de moment veel te weinig km's voor nen diesel.

Ach binnen een jaar is het mischien weer anders.

Comment

• peugeot lovers, ooh
                                just kidding, weet iemand of Peugeot plannen heeft voor een soort van 908RC in productie te brengen, ik bedoel een sportwagen van peugeot, ieder merk heeft zijn sportmodel of sportwagen en peugeot niet heb ik het gevoel, behalve die oude GTI's die ik dan ook geweldig vindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik wil die velgen

Antwerpen is't Stad
                                    en al de rest is parking!!

Comment

• De 607 staat blijkbaar niet meer op de Peugeot-site. Is die uit productie ?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                          ik wil die velgen
                                          Heb deze velgen op mijn 205 forever zitten gehad, niks noppes borduurschade! Heb ze verkocht toen ik mijn nieuwe 207 besteld had. Vindt ze ook nog steeds mooi, maar je vindt ze maar weinig meer in zeer goede staat.

Comment

Working...
                                          X