Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
Holy crap, hoeveel sec doet er em over naar 100km/h?
Comment
-
We hebben er een 2.0 van gemaakt, normaal gezien niet overpowered...
Steekassen bleken wel onvoldoende te zijn.
Een leuk weetje: dit is een limited edition van de 309 GTI.
Er is blijkbaar een reeks 309 GTI's gemaakt met 175 pk, dit is zo'n versie.
(Inlaatkleppen zijn groter)
De "normale" versie is 160 pk
Comment
-
Iemand enig idee wanneer er een facelift van de 407 zou komen?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer er een facelift van de 407 zou komen?
Comment
-
't Is al een tijdje bekend, maar het is wel een goeie zet.
In België werd hij amper verkocht met die dieselmotor. Enkel een 2.7 diesel aanbieden is niet het slimste wat ze kunnen doen in onze diesellanden.
'k Heb weet van een klant die in januari een 407 Coupé diesel wou, maar die 2.7 was te zwaar qua taks en verbruik.
Ze hebben dan naar 't fabriek gebeld en daar zeiden ze vol overtuiging dat er geen nieuwe diesels gingen komen in de Coupé... Vijf maand later is het al van dat...
De klant heeft dan maar een 2.2 benzine gekocht, met enige "tegenzin"
Oorspronkelijk geplaatst door AutoWeek.nlPeugeot wil de 407 Coupé bereikbaar maken voor een groter koperspubliek. Vandaar dat Peugeot een tweede dieselversie komt, naast de potente maar prijzige 2.7 HDi.
Het gaat om de 2.0 HDi diesel met 136 pk en 320 Nm. Deze motor is al leverbaar in de andere versies van de 407. Standaard krijgt de 407 Coupé 2.0 HDi een roetfilter mee. Het gemiddeld verbruik blijft in de coupé beperkt tot 5,9 liter per 100 kilometer en de CO2-uitstoot per kilometer bedraagt 156 gram.
De 2,0-liter HDi komt in juli naar ons land. De prijs van de basisdiesel wordt halverwege komende maand bekendgemaakt.
Comment
-
Gadver het GT pack (207) is niet verkrijgbaar op de 1.6 van 120 pk, enkel op de 1.6 van 150 pk en op die diesel van 110 pk.
150 pk is te veel en ik wil mij niet blauw betalen aan de verzekering en ik doe voor de moment veel te weinig km's voor nen diesel.
Ach binnen een jaar is het mischien weer anders.
Comment
-
peugeot lovers, ooh
just kidding, weet iemand of Peugeot plannen heeft voor een soort van 908RC in productie te brengen, ik bedoel een sportwagen van peugeot, ieder merk heeft zijn sportmodel of sportwagen en peugeot niet heb ik het gevoel, behalve die oude GTI's die ik dan ook geweldig vindt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik wil die velgen
Comment
Comment