Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk BerichtenDen 104 zou ik ook nog wel in mijn garage willen hebbenNiemand gaat dit waarschijnlijk snappen
Probleem: je komt ze zelden of nooit nog tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen een donkergroene 205 1.9CTI met gepolijste GTI-velgen
Zalige karretjes!
die kwam standaard in die trim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk BerichtenIk denk dat hij er zo ook al mooi uitziet
Ja niet lelijk , maar ben niet snel tevreden :p
grz
Sonari
Comment
-
Ik zoek een set 16" peugeot velgen, lichtmetaal, en steek 4x98.
Alle velgen die ik vind zijn 4x108 ofzo.
Ik zoek iets in deze aard:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Of de 16" 205 GTI 1.9 velgen vind ik ook vet.
Maar ik vrees dat die steek van die velgen niet klopt?
Welke peugeot's hebben 4x98?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk zoek een set 16" peugeot velgen, lichtmetaal, en steek 4x98.
Alle velgen die ik vind zijn 4x108 ofzo.
Ik zoek iets in deze aard:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Of de 16" 205 GTI 1.9 velgen vind ik ook vet.
Maar ik vrees dat die steek van die velgen niet klopt?
Welke peugeot's hebben 4x98?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaarnet een 206,5 gezien, wtf!
Alleeja, 206 + stond er achterop
206 achterkant met nieuw soort achterlichten (in huidige stijl) en de snuit van een 207
Ik snapte niks meer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEnig idee waar ik een versnellingspook kan vinden voor een 205 GTI?
Ik dacht dat zoiets wel makkelijk op 2dehands sites te vinden zou zijn... niet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWnr komen die pics van die GTI?
En gezien die kar altijd vuil staat is die kans klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAmai, dan zit 'ie er met z'n 310 standaard Nm's toch al érg dicht tegen, niet?
Heb je bronnen?
bronnen? bij peugeot zelf
zolang ge tot 370 gaat hebt ge geen problemen, gaat ge erover KUNT ge problemen krijgen
Comment
Comment