Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap.......maar kzou het niet nemen..........mijn favoriete kleur was dat standaard wit....doch de vrouw vond dat te opvallend.....daarom zwart metaal met natuurlijk de mooie 19''
Doe dat dan hé. Liefhebbers van zoiets vinden dat meestal een afknapper denk ik zo.
Die van voor vielen nog (redelijk) mee , maar vanachter volgende week eens kijken hoe k dat spul er best afkrijg
ps : Niks voor u Dennis? ipv 106 Ralley dat je zocht zeker?
Ik zou hier graag eens kort mijn Peugeotke willen voorstellen. Het betreft een 206 'Bruno Thiry'. Hij heeft een 1.4 benzine met 90pk. Van deze 206 zijn er in de Belux maar 107 exemplaren van gemaakt. Wat ben ik trots dat ik hem bezit.
Mijn vader is van plan zijn 407 SW 1.6 110 HDI weg te doen wegens firmawagen op komst. Perfect onderhouden, geen krasje te bespeuren en volledige onderhoudshistoriek.
De auto is van Maart 2005 en heeft 90k km op de teller. De prijzen op autoscout24 draaien tussen de 7500 en 9000 voor een met dezelfde leeftijd en kilometers. Is dat niet wat ambitieus? Wat zou dat moeten opbrengen?
Comment