Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
    liefst had ik een 1.9 gti (origineel) gevonden in goede staat, maar is niet simpel...

deze is eigenlijk te mooi om op circuit gaan te gebruiken, bijgevolg ga ik hem origineel zetten en zoek ik nog iets voor op circuit te gebruiken

tof! veel plezier ermee! is toch een prachtwagen!

Comment

• Last edited by ; 03/08/2012, 22:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten

Group B

Comment

• Comment

• keuze zou rapt gemaakt zijn (LINKS )
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
              keuze zou rapt gemaakt zijn (LINKS )
              Goede keuze, ik zou de rechtse nemen
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De nieuwe R van Peugeot is toch een stukje rapper geworden.
                Niet TT RS rap maar wel TTS rap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                  keuze zou rapt gemaakt zijn (LINKS )
                  Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Goede keuze, ik zou de rechtse nemen
                  deal !!
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• mijne 1.9 gti in volledig originele en propere staat van 2de eigenaar (13 jaar gehad) met volleder interieur zonder schuifdak (zeldzame combinatie)

Comment

• Comment

• De peugeot 208 waarmee Loeb pikes peak zal rijden

volledige artikel
                        Peugeot Sport have just released shots of the 208 that multiple WRC champion Sebastian Loeb will use to take on this year’s Pikes Peak International Hill Climb, and it’s a carbon-fibre, wing-laden monster. It was only three weeks ago that the French team officially announced their programme, but this shows that they’ve been beavering away …

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                          Mmmmm jeugd sentiment.

Heb zo ooit eentje een halve dag gehad als vervangwagen. Eén van de leukste auto's waar ik ooit mee reed.

Comment

• als vervangwagen :o zoeentje zou ik ook willen als vervangwagen, ik zou er de hele dag mee rondrijden

Comment

• pikes peak...

Vatanen met het handje naar boven om de verblindende zon te weren, de andere hand aan het stuur van een overpowered 405 T16 die zich een weg baant naar de top langsheen kliffen waar een gemiddeld persoon serieus hoogtevrees heeft.

www.peugeotforum.be

Comment

• Die gast kan een serieus stukske rijden zenne...

Comment

• Vnv een peugeot 205 rallye tegengekomn

eerste maal dat ik dit zie, en wat een geluid dat die produceerde

Comment

• dan zal daar wel een niet originele uitlaat onderhangen

en ja die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeel zeldzaam aan het worden. Dat is nu al een klassieker waarvan de prijzen alleen maar naar boven gaan.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Toen die aan het rijden was produceerde die weinig lawaai, was pas bij het optrekken aan de rode lichten dat er een prachtig geluid uitkwam. Zag er nochtans een normale uitlaat uit.

Alvast eens zitten kijken op autoscout maar staan er geen tekoop enkel 106 rally's, vindt ik ook zo'n vette auto'tjes

zelfs op mobile.de geen defitig exemplaar
                                      Last edited by ; 19/04/2013, 21:54.

Comment

• ne duitsen is geen echte rallye

die hebben een 1.9 gti blok met 105 pk's

de belgische/franse/nederlandse versie hebben de 1.3 met twee dubbele carburators goed voor 103 pk bij 7200 rpm
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• En voor de rest niets: zelfs het handschoenkastje moest sneuvelen om gewichtsbesparingen

Sent from my iPad using Tapatalk
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X