Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hey, geen foto's van de 304? Wordt altijd over het hoofd gezien. Schitterend in zijn grijsheid! Prachtige rechthoekige vormen.
De eerste Peugeot bij ons thuis. En alle huis-Pugs (nooit een ander merk gehad) in volgorde (ook als 2de wagen):
Hey, geen foto's van de 304? Wordt altijd over het hoofd gezien. Schitterend in zijn grijsheid! Prachtige rechthoekige vormen.
De eerste Peugeot bij ons thuis. En alle huis-Pugs (nooit een ander merk gehad) in volgorde (ook als 2de wagen):
Net wat oude foto's gescand van lang geleden. Mijn eerste auto, een 205 1.9 GTI van '91. Wat was ik daar trots op, elke week poetsen en stofzuigen, was wel nodig met dat rode interieur. Dat rood en het stuurtje met het GTI logo vond ik het einde . Let ook op de buitenkant, de GTI logo's had ik verwijderd, aan de verkeerslichten veel lol beleefd hoor. Een echte kenner zag natuurlijk wel dat het geen gewone 205 was. En niet alleen aan de verkeerslichten, met dit autootje moest je nog echt werken achter het stuur, geen electronische hulpmiddellen, een erg nerveuze voortrein, en dan dat onderstuur. Vooral op nat wegdek. Ook het supersprintuitlaatje gaf een mooi geluidje, alleen had ik het eindpijpje vervangen door een geborsteld stuk inoxbuis van 62 mm diameter, leek meer op een echte race-uitlaat.
In '98 verkocht in nog nieuwstaat verkerend voor slechts...100.000 fr. was inderdaad de waarde, maar voor mij was hij veel meer waard.
Och..., niets blijft duren in het leven he.
Net wat oude foto's gescand van lang geleden. Mijn eerste auto, een 205 1.9 GTI van '91. Wat was ik daar trots op, elke week poetsen en stofzuigen, was wel nodig met dat rode interieur. Dat rood en het stuurtje met het GTI logo vond ik het einde . Let ook op de buitenkant, de GTI logo's had ik verwijderd, aan de verkeerslichten veel lol beleefd hoor. Een echte kenner zag natuurlijk wel dat het geen gewone 205 was. En niet alleen aan de verkeerslichten, met dit autootje moest je nog echt werken achter het stuur, geen electronische hulpmiddellen, een erg nerveuze voortrein, en dan dat onderstuur. Vooral op nat wegdek. Ook het supersprintuitlaatje gaf een mooi geluidje, alleen had ik het eindpijpje vervangen door een geborsteld stuk inoxbuis van 62 mm diameter, leek meer op een echte race-uitlaat.
In '98 verkocht in nog nieuwstaat verkerend voor slechts...100.000 fr. was inderdaad de waarde, maar voor mij was hij veel meer waard.
Och..., niets blijft duren in het leven he.
Zalig bakske Jakkel! Was ook miin eerste auto maar dan een 1.4 .
Wel met die GTi kapjes op de wielkassen en een mega spoiler op de koffer. Na 3 jaar draag ik nog de bijnaam "Spoilerman"
Net wat oude foto's gescand van lang geleden. Mijn eerste auto, een 205 1.9 GTI van '91. Wat was ik daar trots op, elke week poetsen en stofzuigen, was wel nodig met dat rode interieur. Dat rood en het stuurtje met het GTI logo vond ik het einde . Let ook op de buitenkant, de GTI logo's had ik verwijderd, aan de verkeerslichten veel lol beleefd hoor. Een echte kenner zag natuurlijk wel dat het geen gewone 205 was. En niet alleen aan de verkeerslichten, met dit autootje moest je nog echt werken achter het stuur, geen electronische hulpmiddellen, een erg nerveuze voortrein, en dan dat onderstuur. Vooral op nat wegdek. Ook het supersprintuitlaatje gaf een mooi geluidje, alleen had ik het eindpijpje vervangen door een geborsteld stuk inoxbuis van 62 mm diameter, leek meer op een echte race-uitlaat.
In '98 verkocht in nog nieuwstaat verkerend voor slechts...100.000 fr. was inderdaad de waarde, maar voor mij was hij veel meer waard.
Och..., niets blijft duren in het leven he.
Zalig bakske Jakkel! Was ook miin eerste auto maar dan een 1.4 .
Wel met die GTi kapjes op de wielkassen en een mega spoiler op de koffer. Na 3 jaar draag ik nog de bijnaam "Spoilerman"
Als je jong bent doe je soms wel gekke dingen he.
Die 1.4 was dat zo'n XS met 75 Pk misschien, met zo een sportinterieur?
Net wat oude foto's gescand van lang geleden. Mijn eerste auto, een 205 1.9 GTI van '91. Wat was ik daar trots op, elke week poetsen en stofzuigen, was wel nodig met dat rode interieur. Dat rood en het stuurtje met het GTI logo vond ik het einde . Let ook op de buitenkant, de GTI logo's had ik verwijderd, aan de verkeerslichten veel lol beleefd hoor. Een echte kenner zag natuurlijk wel dat het geen gewone 205 was. En niet alleen aan de verkeerslichten, met dit autootje moest je nog echt werken achter het stuur, geen electronische hulpmiddellen, een erg nerveuze voortrein, en dan dat onderstuur. Vooral op nat wegdek. Ook het supersprintuitlaatje gaf een mooi geluidje, alleen had ik het eindpijpje vervangen door een geborsteld stuk inoxbuis van 62 mm diameter, leek meer op een echte race-uitlaat.
In '98 verkocht in nog nieuwstaat verkerend voor slechts...100.000 fr. was inderdaad de waarde, maar voor mij was hij veel meer waard.
Och..., niets blijft duren in het leven he.
Mijn beste maat toen ik 18 was heeft ook nog met zo'n donkergrafiet 205 1.9 GTI van '90 ofzo rondgetoerd. Da was idd een zalig bakske, begon al vrij vroeg in toeren behoorlijk wat koppel te ontwikkelen en ging er als een pijl vandoor.
Altijd lachen als er toen een of andere dikkenek met veel duurdere wagen ons voorbij wou, ff inhouden, wachten tot ie naast ons was en... gaaaaaaaaaaaaaas (totaal onverantwoord, maar op die leeftijd o zo leuk )
Heb altijd gezegd dat ik ooit ook nog zo een GTI'tje wou maar helaas tegen de tijd dat ik zelf genoeg geld had om een auto te kopen waren de meeste al op gereden, maar ben zeker content met de vervanger , veel gemakkelijker te besturen ook trouwens....
Comment