Peugeot 205 Cabriolet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
-
de auto van de bourgeoisie, wij beseffen dat niet maar maar pugs waren vroeger echt voor de burgerij, een 404 en later 504 waren erg voorname karren...zeker na de oorlog en een hele hoop mensen - in nl nog meer dan be (en in wallonie ook meer dan in vlaanderen ) - die hun centen ni aan den duits wouen gunnen
Comment
-
m'n broer is 5 jaar ouder, een vriend van hem kreeg op z'n 18 de 404 automatique met schuifdak van zijn tante, prachtige auto 100% verzorgd en in nieuwstaat, pakt dat die auto toen 15 jaar oud was
jammer genoeg apprecieerde die kerel die auto helemaal niet, hij brakte die op korte tijd kompleet in frennen, verschrikelijk om zien voor mij als 13 jarige
Comment
-
zo'n coupé gaat nu al voor aardig wat geld. De gewone berline kan je nog aan redelijke prijzen vinden. Wel opletten met de bodemplaat want zoals veel auto's in die tijd, is die niet goed behandeld tegen roest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenzo'n coupé gaat nu al voor aardig wat geld. De gewone berline kan je nog aan redelijke prijzen vinden. Wel opletten met de bodemplaat want zoals veel auto's in die tijd, is die niet goed behandeld tegen roest.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
daar zal ook wel genoeg geld ingestoken zijn om die terug in goede staat te krijgen
Comment
-
magnifique...en die michelin xzx banden maken het kompleet
zijn nog nieuw te krijgen
Trouvez le pneu MICHELIN idéal pour votre voiture de collection dans notre offre de profils authentiques !
die hebben nog een volledig oldtimer range zelfs
Last edited by bobo; 10/02/2019, 13:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmagnifique...en die michelin xzx banden maken het kompleet
zijn nog nieuw te krijgen
Trouvez le pneu MICHELIN idéal pour votre voiture de collection dans notre offre de profils authentiques !
die hebben nog een volledig oldtimer range zelfs
https://classic.michelin.com/en/Classic-Tyre-range
Wist niet dat die nog verkrijgbaar waren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment