Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Speciaal

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Moest het een Fransman zijn zou ik denken dat het een speciale reeks is van toen ze het wk gewonnen hebben.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oldschool kleuren van Peugeot Sport

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Mottig
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die lichten, lijkt idd nergens op.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 205 1.3 Ralley (1990)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• beginnen dure bakskes te worden.... maar dan nog liever de 106 1.3 rallye.

Comment

• 504 V6 Cabriolet (1975)

Comment

• Vraag mij af wanneer Peugeot nog is ne cabrio gaat maken.

Comment

• Dat is inderdaad al een tijdje geleden. Van de 207 en de oude 308 zeker? Hoog tijd dus

Comment

• Geen mens die dat nog koopt.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            Geen mens die dat nog koopt.
                            Zou ik niet durven zeggen als ik de voorbije weken hier eens rond gekeken heb

Ik vind dat elk merk nog zoiets in zijn gamma zou moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zou ik niet durven zeggen als ik de voorbije weken hier eens rond gekeken heb

Ik vind dat elk merk nog zoiets in zijn gamma zou moeten hebben.
                              Dat vinf ik eigenlijk ook wel, elk merk is mss wel wat overdreven, maar d'r zouden er toch wel wat mogen zijn, zullen zeker verkocht worden.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Als ge ziet hoeveel 207 en 308 cabrio's er nog rond rijden... denk dat Peugeot er destijds wel goed aan verkocht heeft.
                                Had altijd gedacht dat er van de 208 en nieuwe 308 ook wel cabrio's zouden uitkomen, die 308 zou zelf nice kunnen zijn in cabrio versie, niet dus.

Comment

• Ze veranderen hopelijk nog van gedacht. Toch leuk zo'n mooie cabrio.

Comment

• Ik had ook altijd graag een cabrio versie van de RCZ gezien.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• moesten cabrio's nog verkocht worden en constructeurs zouden er winst op kunnen pakken na de dure investering, wees maar gerust dat ze in de cataloog zouden staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        moesten cabrio's nog verkocht worden en constructeurs zouden er winst op kunnen pakken na de dure investering, wees maar gerust dat ze in de cataloog zouden staan
                                        Daarom dat de 'premijoem' merken er nog zoveel hebben want die maken hier enkel winst op leasekletten

Comment

• voor wie nog nood heeft aan een Peugeot cabrio :-)

•One of Peugeot's most expensive and exclusive cars •One of only 36 Eclipse models known to survive •One of only three two-seaters with electric roof known •Delivered new to Nice, France •Off the road since circa 1960 •Offered for restoration

Comment

Working...
                                          X