Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 404L Familiale 1.6 (1964)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        404L Familiale 1.6 (1964)

De 404 was, als ik me niet vergis, de eerste auto met een motor met directe injectie.

Comment

• De 300sl gullwing was de eerste auto met DI, de 404 was - denk ik - de eerste auto met kugelfisher injectie zoals de Mercedes 600 iets daarna, een systeem uit de luchtvaart wat voor een enorm directe gasrespons zorgde omdat de benzine tot aan de cylinder door dat bepaald principe op druk wordt gehouden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

De 404 was, als ik me niet vergis, de eerste auto met een motor met directe injectie.
            Werd ook ooit in België geassembleerd, in Mechelen dacht ik. Mijn ex schoonpa had vroeger een exemplaar in deze kleur. Nog leuke herinneringen van op de achterbank

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Peugeot 405 Mi-16 (1989)

Comment

• de laatste had mijn grootvader voor hij naar zijn laatste auto ging...de eerste audi 100

Comment

Working...
                X