Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
    ik vind de 407 coupé verdomd geil
    ben mijn ouders aan't proberen te overtuigen om de 407 weg te doen en de coupé te kopen.
    pa ziet het zitten, maar de moeder niet
    De gewone 407 is toch ook niet mis he.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      De gewone 407 is toch ook niet mis he.
      kopen?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten



        wat een contrast met een fully loaded G AMG
        dit is dus echt ni in graz gebouwd, of wel

        de pedalen zijn anders samen met al de rest, dees is peugeot

        Comment


        • In the late 1960s, the French army decided that its 10,000 Jeeps needed to be replaced. The replacement vehicle would carry four men with radio equipment and would be small enough to be parachuted and transported by plane.
          After lots of technical issues, the new vehicle was designed in the 1970s. An agreement was settled between Peugeot and Mercedes to co-produce the vehicle by a proportion of 50% each. Peugeot mounted the engine of the Peugeot 504 and the transmission of the Peugeot 604 on the Mercedes-Benz G-Class; it also installed the electrical systems, soldered the exterior and painted the car. The rest was done by Mercedes. Peugeot did not have a licence to export the vehicle anywhere else than to the African countries bound to France by defence agreements. The plant in Sochaux did the final assembly. The first prototype was tested in 1978, beginning a long series of tests and trials, notably a rally in south Algeria with a petrol and a diesel P4.
          The French Army ordered 15,000 P4s, both petrol and diesel versions, in 1981, order downgraded to 13 500 units with the downsize of the Army. From 1985, production was transferred to Panhard in Marolles-en-Hurepoix, where 6,000 vehicles were produced.
          A civilian version was made, but encountered little success because of a high price and a poor mass/power ratio.
          van wikipedia

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            ik vind de 407 coupé verdomd geil
            ben mijn ouders aan't proberen te overtuigen om de 407 weg te doen en de coupé te kopen.
            pa ziet het zitten, maar de moeder niet
            De 407 Coupé is idd ook heel knap, maar als ik zuiver qua looks moet kiezen toch de 406 Coupé Alleen jammer dat anderen er zo graag tegenrijden en dan zonder gegevens achter te laten doorrijden Onze achterbumper is al meer stuk geweest dan iets anders

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
              Zaaaalig
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Zaaaalig
                joat é , zo'n schoon machientje

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                  Heb die hier al dikwijls zien rondrijden, ben namelijk van Ninove , ik denk dat die gast bij Peugeot werkt, heb em daar al regelmatig zien staan, wel vet ze!

                  Comment


                  • 205 3.0 V6





                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk Berichten
                      205 3.0 V6





                      Fuck, hoeveel pk's heeft dat??
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                      Comment


                      • 211 heeft een standaard v6

                        die capeau van de 205 automatic is knap detail

                        Comment


                        • Zo hey, dat moet vlot zijn

                          Comment


                          • ieder jaar op de richtbank , voor dat ie naar de keuring moet

                            Comment


                            • Die 306 van Skillz was echt vetgeil!!!

                              Comment


                              • Heb die al is gezien op peugeot forum, echt zalig bakkie!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk Berichten
                                  205 3.0 V6







                                  Volgens mij rijdt dat ding voor geen meter.

                                  Comment


                                  • niet letterlijk hé

                                    Comment


                                    • In 205 jes steekt men vooral in Nederland en Engelend nogaleens een straffer motortje.

                                      En die dingen gaan voor elke meter. (mits een fatsoenlijk inbouw en met de nodige aanpassingen aan remmen en ophanging)
                                      Hier zit bijna een industrie rond zoals dat in Engeland het geval is bij verschillende oldie's.

                                      Vooral Mi16 motors tot 190 pk zijn goed in trek, maar ook de turbo motoren van de 405T16 (vanaf 220pk) ziet men redelijk.

                                      Een V 6 komt minder voor vanwege de moeilijkere inbouw.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk Berichten
                                        In 205 jes steekt men vooral in Nederland en Engelend nogaleens een straffer motortje.

                                        En die dingen gaan voor elke meter. (mits een fatsoenlijk inbouw en met de nodige aanpassingen aan remmen en ophanging)
                                        Hier zit bijna een industrie rond zoals dat in Engeland het geval is bij verschillende oldie's.

                                        Vooral Mi16 motors tot 190 pk zijn goed in trek, maar ook de turbo motoren van de 405T16 (vanaf 220pk) ziet men redelijk.

                                        Een V 6 komt minder voor vanwege de moeilijkere inbouw.


                                        Allemaal goed en wel, maar jij hebt het vooral op de 4 cilinder 16 klepper motoren.

                                        Dat is niet zo wreed, want dat is niet veel groter en niet veel zwaarder dan de standaard blokjes.

                                        Zo'n V6 however weegt toch aanzienlijk meer.


                                        Dat is volgens mij toch al niet evident om een FWD karretje van 900-1100kg met V6 motor en 2XXpk een deftig weggedrag te geven...
                                        Gewichtsverdeling is om te beginnen al totally fucked up.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X