weet iemand wat er juist zo speciaal is aan een 206 HDI dus met een hdi met groeni I? is dit zo een eco versie ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Janweet iemand wat er juist zo speciaal is aan een 206 HDI dus met een hdi met groeni I? is dit zo een eco versie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Janweet iemand wat er juist zo speciaal is aan een 206 HDI dus met een hdi met groeni I? is dit zo een eco versie ?
De rode I is de 110 pk versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Willem-Janweet iemand wat er juist zo speciaal is aan een 206 HDI dus met een hdi met groeni I? is dit zo een eco versie ?
Comment
-
-
ja, idd. Ik vind hem wel best mooi. Doet me wel denken aan de slr, door zn neus denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Weet er iemand wanneer de opvolger van de 206 gaat uitkomen
Een beetje uitleg, waarom ik dit eigenlijk vraag
Ik ben al aan het rondzien voor de opvolging van ons Golfwagentje. In januari 2006 zou ik dan tot "actie" willen overgaan
Nu heb ik al een hele tijd de 206 SW in m'n kop zitten. Het zou een ideale wagen voor ons zijn.
1. We vinden em mooi.
2. Praktische koffer, vooral voor onze hond
3. Kleine benzine-motoren (= goedkoop, aangezien we toch niet te veel km doen)
4. Aankoopprijs + standaarduitrusting in totaal staan me wel aan.
5. Het is een model dat je achteraf nog wat "sportiever" kan aanpassen.
Nu zou het wel doodjammer zijn, moest hij door toedoen van de 207 plots niet meer op de verkoopslijst staan in januari volgend jaar
Daarom: kan er nu echt niemand bevestigen wanneer die 207 er daadwerkelijk komt?
Comment
Comment