Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt van dat gewicht, maar batterij gaat meestal al naar achter.
Draagarmen en cardans van 309.
Remmen van 306 GTi of van 307.
Remdrukregelaars achter enz...
De wagens waar ze mee racen zijn meestal vanachter leeg, dus meer gewicht op de vooras.
Op yutube staan vaak filmpjes, niet de sprintfilmpjes maar fimpjes van op circuit, waar deze kleine duivels het vuur aan de schenen leggen van vaak dikkere wagens, tof om te zien.
Klopt van dat gewicht, maar batterij gaat meestal al naar achter.
Draagarmen en cardans van 309.
Remmen van 306 GTi of van 307.
Remdrukregelaars achter enz...
De wagens waar ze mee racen zijn meestal vanachter leeg, dus meer gewicht op de vooras.
Op yutube staan vaak filmpjes, niet de sprintfilmpjes maar fimpjes van op circuit, waar deze kleine duivels het vuur aan de schenen leggen van vaak dikkere wagens, tof om te zien.
A short film of a french Peugeot 205 GTI with a 3.0 v6 24v engine
don't try this at home
Peugeot 205'ke, blijven mooie, sportieve, zalige bakskes!
Moet leuk zijn met zoiets rondrijden, menig BMW, Mercedes, of wat dan ook rijders het vuur aan de schenen leggen .
Peugeot Modif: A Car That Can Squeeze For Tight Space Praking
Automobile industry has seen various changes in past few years. Trend for compact hybrid cars is at its peak now a days. Several new designs are shaped every day and there is lot more to come.
Peugeot Modif is a fabulous design for a hybrid car that will be very successful in small towns and tight places. It has a two tone color scheme and the center of this is the large rubber tube-like center shaft that allows the car to squeeze up to 88 centimeters and also provides the front of the car with flexibility to swivel from side to side 18.5 degrees for better drive.
I liked the design as it is different from traditional designs, it features white tires and large black chrome wheels with each tire having six special pads holding sensors to intimate the driver for adjustment of car according to road conditions. Inside each massive wheel is a powerful hydrogen hybrid engine. 80% of the material used to make is renewable, the a rubber element in the front part houses the oil, water and CPU.
The cockpit of the car is covered by a large bubble top one-piece window that provides the passenger and the driver with an unobstructed view up to 360 degrees. Rare view cameras on both sides constantly provide with the status of the road behind on a screen embedded on the dashboard. It also features a high-discharge red led emergency light on the top for you to cherish a V.I.P. feeling. The exhaust pipe is positioned in the center that only emits water.
Plots begin ik 407 coupés te zien, 4 verschillende op een week, en dat is tamelijk uitzonderlijk toch. Ze blijven iets hebben...
4 op een week is echt wel veel, maar ik zie er toch ook wel geregeld rondrijden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment