Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• QUOTE=Bert]De groene I is de 90 pk versie
    De rode I is de 110 pk versie
    [/QUOTE]

Dat van die groene klopt niet want ik heb als firma"wagen" zo een 206 sw hdi (1400) en als vervangwagen hadden ze me eens een driedeurs meegegeven waar ook hdi opstond en dat was een 1400hdi van +-69pk.

greetz
    Fre
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
      Dat van die groene klopt niet want ik heb als firma"wagen" zo een 206 sw hdi (1400)

Dat wist ik niet!

Kan je me wat ervaringen delen over die auto a.u.b.

please

Dank u

Comment

• En toch is het zo. Ik heb mn teergeliefde Golf, maar heb eigenlijk ook een Peugeot 206 SW ter beschikking staan. Een 1400Hdi.
        Het is zeker geen slechte wagen maar persoonlijk vind ik het allemaal wat licht...op alle vlakken. Zowel motorisch als het koetswerk. Heel lichte deurtjes vergeleken met mijn Golf en mja de motor valt wat mager uit tov mijn tdi Maar dat is logisch hé. 1400 vs 1900 cc.
        Maar zeker geen slechte wagen, verre van...maar ik zou het niet als enige wagen willen. Ideaal als tweede wagen.
        Van waar ben je? Anders mag je hem wel eens grondig keuren zene

Greetz
        Fre

Comment

Van Tessenderlo, of een kleine 180 km (schat ik) van Kortrijk

Maar toch merci voor het aanbod, en natuurlijk uw ervaringen met de wagen

Nu, het is nog niet zeker he: 't is pas voor binnen een tiental maanden. Maar wat op voorhand rondzien, kan zeker geen kwaad he

Comment

• Het aanbod blijft geldig, ik werk verspreid in de provincies West, Oost Vlaanderen en Antwerpen
            Je moet zeker niet bang zijn om hem te kopen, is een heel degelijke wagen. Maar verwacht geen raket en hij voelt heel "licht" aan tijdens het rijden.

greetz

Comment

Je moet zeker niet bang zijn om hem te kopen, is een heel degelijke wagen. Maar verwacht geen raket en hij voelt heel "licht" aan tijdens het rijden.

Dat moet het ook niet zijn. Een 1.4 naft (want we gaan voor een benzine) is voor ons goed genoeg. Hij zal toch vooral door m'n madam gebruikt worden voor woon-werk verkeer (10 km per dag), inkopen doen, enz... . Vooral gebruik dus op "landelijke" wegen of in 't stad.

Al is die SW ook in 2-liter GTI versie beschikbaar

Comment

En toch is het zo. Ik heb mn teergeliefde Golf, maar heb eigenlijk ook een Peugeot 206 SW ter beschikking staan. Een 1400Hdi.
                Het is zeker geen slechte wagen maar persoonlijk vind ik het allemaal wat licht...op alle vlakken. Zowel motorisch als het koetswerk. Heel lichte deurtjes vergeleken met mijn Golf en mja de motor valt wat mager uit tov mijn tdi Maar dat is logisch hé. 1400 vs 1900 cc.
                Maar zeker geen slechte wagen, verre van...maar ik zou het niet als enige wagen willen. Ideaal als tweede wagen.

Greetz
                Fre
                Is normaal voor een wagen van deze klasse hoor. De 207 zal er vermoedelijk binnen een jaar wel zijn (mijn schatting hé, niets officieel), maar een SW-versie kan toch nog wat langer op zich laten wachten. Was ook zo bij de 206 hé. Ik denk niet dat de SW er zo snel zal komen als bij de 407, aangezien een break in het marktsegment van de 407 veel belangrijker is.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                  Dat moet het ook niet zijn. Een 1.4 naft (want we gaan voor een benzine) is voor ons goed genoeg. Hij zal toch vooral door m'n madam gebruikt worden voor woon-werk verkeer (10 km per dag), inkopen doen, enz... . Vooral gebruik dus op "landelijke" wegen of in 't stad.

Al is die SW ook in 2-liter GTI versie beschikbaar
                  Daarvoor is de wagen echt waar perfect! Zeker weten. Alleen in mijn geval zit ik er van smorgens tot 's avonds in en dat is wat teveel van het goede

Greetz

Comment

• Mijn 407 van de zaak

Comment

• Zwarte 407

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                        de schoonste peugeot van het moment !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          de schoonste peugeot van het moment !
                          Ik begrijp niet dat jullie die grote overhang vooraan mooi vinden. De voorruit is al redelijk naar voor geschoven, en dan die grote overhang ... Net alsof ze een 6000 cc of zo wouden monteren in die wagen. Voor de rest is hij wel mooi hé, maar die overhang verpest hem zodanig dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt hem ooit te kopen. Hetzelfde geldt voor een Citroën C5 en een nieuwe Seat Leon.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mij stoort vooral die grote muil, die je op alle nieuwe Peugeot-modellen begint te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                              Ik begrijp niet dat jullie die grote overhang vooraan mooi vinden. De voorruit is al redelijk naar voor geschoven, en dan die grote overhang ... Net alsof ze een 6000 cc of zo wouden monteren in die wagen. Voor de rest is hij wel mooi hé, maar die overhang verpest hem zodanig dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt hem ooit te kopen. Hetzelfde geldt voor een Citroën C5 en een nieuwe Seat Leon.
                              de vergelijking met een c5 volstaat hij volgens mij zonder moeite, niet voor vergelijking vatbaar in mijn ogen.

Je moet ervoor zijn he voor dat nieuwe peugeot design. de 607 is een overgangsmodel, dat ik echter ook serieus kan apprecieren.

heel mooi vind ik die 206 GT, met zijn grote voor en achterbumper. Das een lekkere kar!

Comment

• hopelijk komt er een antwoord:

kan dit? : een peugeot 206 RC voor die prijs

http://www.autoscout24.be/nl-be/deta...02&id=45458400

Comment

• Weet iemand van julie waar ik 3-bouts velgen kan vinden voor op een peugeot 106 van voor de face lift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert

Is dit een (goedgelukte) photoshop of een echte? en heeft hier iemand dan nog wat extra foto's of info over?

Comment

• Het is wel een echte volgens mij, ik ben hem weleens vaker tegengekomen, verder weet ik er niks van .

Comment

• Vandaag is ons vader een nieuwe 407 gaan bestellen.
                                        Het is een lease-auto, dus hij kreeg een budget van ongeveer €23.000.
                                        Het is dus een 1.6HDI 110 pk geworden, de kleur is Gris Dolomites:

Zo zal ie er dus ongeveer uit zien :

Comment

• Even dit topic boven halen.

Er was vandaag iets te doen in het auditoria van mijn (sinds daarstraks) ex-schooleke van peugeot. Op de toegangsweg naar de aula stonden de nieuwe 307 facelift. Zowel 5-deurs, break als CC en ik moet zeggen dat dat nog wel meeviel. Ook de 107 stond er en de 407 die ze als schenking gekregen hebben.

Op de parking stond uiteraard niet anders dan 407's, 307's enz.

Comment

Working...
                                          X