Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand of je het alarmgeluid in een 206cc kan afzetten, dat te horen is wanneer je je gordel nog niet aanhebt? De melding op het scherm zelf mag wel blijven.
    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
      Weet er iemand of je het alarmgeluid in een 206cc kan afzetten, dat te horen is wanneer je je gordel nog niet aanhebt? De melding op het scherm zelf mag wel blijven.
      Zelfs al zou ik het weten ... houd gij uwe centuur maar schoon aan jonge.
      Ook al doe je hem altijd aan, dan behoed ik je bij deze dat je hem toch eens zou vergeten aan te doen

Comment

Weet er iemand of je het alarmgeluid in een 206cc kan afzetten, dat te horen is wanneer je je gordel nog niet aanhebt? De melding op het scherm zelf mag wel blijven.
        Gewoon zo'n gordel insteekstuk (dat metalen ding) bij de garage gaan vragen en dat er insteken, als je van plan bent nooit je gordel aan te doen.

Comment

• Ik vind dat je gewoon je gordel moet aandoen

Comment

• Heb daarnet voor het eerst een 107 in real life gezien. Valt goed mee, al heb ik nog steeds moeite met de koplampen. Anders een mooi, net autootje dat het wel goed zal doen denk ik.
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Weet er soms iemand of de 2.0 HDI van 136 pk in de 607 zou komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                Is dit een (goedgelukte) photoshop of een echte? en heeft hier iemand dan nog wat extra foto's of info over?
                Check AW118, pagina 15

(Met dank aan het volgende nr waarop we extra lang moeten wachten waardoor ik de oude nog eens moet doorbladeren )

p.s. hij heeft een 320pk sterke 3liter.

Comment

De oplossing, koopt u een ander cabriootje, 206cc is IMO toch maar een mormel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
                    Heb daarnet voor het eerst een 107 in real life gezien. Valt goed mee, al heb ik nog steeds moeite met de koplampen. Anders een mooi, net autootje dat het wel goed zal doen denk ik.
                    Zou jij er 12000Euro voor over hebben...?
                    Ik denk net dat dit wel eens een kater zou kunnen worden, maarja wie ben ik...

Comment

• Ik heb nie eens een 206, hoe moet ik hem dan verkopen.

Kan je dat nie stiller zetten? De gordel doen ze wel altijd aan btw.
                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• ik vind echt dat ze overdrijven met die electronische hulpjes bji PSA

bij citroën is het nog erger...

wie wil er nu in godsnaam systemen die lawaai maken asje je gordel nie draagt, asje over een streep rijdt, asje ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                          ik vind echt dat ze overdrijven met die electronische hulpjes bji PSA

bij citroën is het nog erger...

wie wil er nu in godsnaam systemen die lawaai maken asje je gordel nie draagt, asje over een streep rijdt, asje ...

dat systeem dat lawaai maakt als je je gordel niet aanhebt, is bij meerdere merken.

dat systeem als je over de lijn rijdt, is optioneel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                            dat systeem als je over de lijn rijdt, is optioneel
                            En het is vooral handig voor mensen die veel op de baan zitten. (bij vemoeidheid)
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• dit weekend zien staan op de parking van een restaurant hier vlakbij :

Comment

• Schitterend!

En nog in zeer goede staat zo te zien! Zoiets zou ik wel willen: oldie én stationwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ND605
                                  Weet er soms iemand of de 2.0 HDI van 136 pk in de 607 zou komen?
                                  Niemand?

Comment

Niemand?
                                    ik gok om nee, te licht
                                    komt wel een 170pk uit met ter tijd, een vernieuwde 2.2.Dan misschien wel...

Comment

Niemand?
                                      2.7 HDI zou ook verkrijgbaar moeten zijn, nee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                        2.7 HDI zou ook verkrijgbaar moeten zijn, nee ?
                                        Ja, maar dat is iets te veel van het goede vind ik. Bovendien kan je de 2.7 HDI enkel met automaat verkrijgen.

Comment

• Bij elk model van Peugeot is de 2.7HDI enkel met autm te verkrijgen, Peugeot heeft nog geen handgeschakelde bak die het koppel aankan.
                                          Die autm kunt ge echter ook bedienen als een handbak.
                                          Last edited by ; 08/08/2005, 16:43.

Comment

Working...
                                          X