Weet er iemand of je het alarmgeluid in een 206cc kan afzetten, dat te horen is wanneer je je gordel nog niet aanhebt? De melding op het scherm zelf mag wel blijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéWeet er iemand of je het alarmgeluid in een 206cc kan afzetten, dat te horen is wanneer je je gordel nog niet aanhebt? De melding op het scherm zelf mag wel blijven.
Ook al doe je hem altijd aan, dan behoed ik je bij deze dat je hem toch eens zou vergeten aan te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéWeet er iemand of je het alarmgeluid in een 206cc kan afzetten, dat te horen is wanneer je je gordel nog niet aanhebt? De melding op het scherm zelf mag wel blijven.
Comment
-
Heb daarnet voor het eerst een 107 in real life gezien. Valt goed mee, al heb ik nog steeds moeite met de koplampen. Anders een mooi, net autootje dat het wel goed zal doen denk ik.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceIs dit een (goedgelukte) photoshop of een echte? en heeft hier iemand dan nog wat extra foto's of info over?
(Met dank aan het volgende nr waarop we extra lang moeten wachten waardoor ik de oude nog eens moet doorbladeren )
p.s. hij heeft een 320pk sterke 3liter.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McHayesHeb daarnet voor het eerst een 107 in real life gezien. Valt goed mee, al heb ik nog steeds moeite met de koplampen. Anders een mooi, net autootje dat het wel goed zal doen denk ik.
Ik denk net dat dit wel eens een kater zou kunnen worden, maarja wie ben ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenik vind echt dat ze overdrijven met die electronische hulpjes bji PSA
bij citroën is het nog erger...
wie wil er nu in godsnaam systemen die lawaai maken asje je gordel nie draagt, asje over een streep rijdt, asje ...
dat systeem dat lawaai maakt als je je gordel niet aanhebt, is bij meerdere merken.
dat systeem als je over de lijn rijdt, is optioneel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteindat systeem als je over de lijn rijdt, is optioneelOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment