Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zo mooi

1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Nu ook officieel: Peugeot bouwt 308 RC Z

Wat we al in maart konden melden, is nu ook officieel bevestigd op de autoshow van Lissabon. Jean-Philippe Collin, algemeen directeur van Peugeot, kondigt de serieproductie aan van de RC Z concept car. Met de RC Z knoopt Peugeot aan bij een rijke coupétraditie. De concept car is even lang als de 308 hatchback waarop hij gebaseerd is (4.276 mm), iets breder (1.840 mm) en heel wat lager (1.320 mm). De 2+2 coupé is ontworpen door het Centre de Style Peugeot.

Het productiemodel zal zijn première beleven op de IAA van Frankfurt in 2009, twee jaar na zijn eerste presentatie aan het grote publiek. Vanaf de lente van 2010 staat het model in de showrooms. ( www.autoscoops.eu )

Comment

• Das een goede zaak, vind alleen die achterkant wat te lang
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Geen topic gevonden van de wagen zelf, dus ik post het hier.

Peugeot geeft de 407 een lichte opfrisbeurt voor modeljaar 2009. Via Forum-Peugeot.com zijn al een aantal foto's uitgelekt waarop de wijzigingen te zien zijn. De 407 dreigt wat in de vergeethoek te belanden onder al het recente geweld in het D-segment: Citroën C5, Renault Laguna, Opel Insignia, VW Passat CC, ... . Het model is al sinds 2004 op de markt, dus een bescheiden opfrisser is wel op zijn plaats.

Peugeot voert geen grootse aanpassingen door. Voor zover op de afbeeldingen te zien is, wijzigen alleen de bumpers en de achterlichtblokken (rood-witte invulling). Eind deze maand volgt meer informatie over de 407 facelift.

bron: autoscoops.eu
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              de schoonste peugeot van het moment !
              een 407? NEVER AGAIN... kutbak
              Erg mooi, maar niet te vertrouwen... die auto heeft me veel geld gekost...

Comment

• Ik ben op zoek naar een achterbumper voor een 406 Coupé, de onze is redelijk goed beschadigd (zo teruggevonden op een parking) en m'n pa wil er zijn geld niet meer insteken voor ne nieuwen bumper (is niet de eerste keer dat we dit voorhebben).

Comment

• Met het mooie weer, de 305 maar eens "uit" gelaten

guS

Comment

• nice gus

mooie staalvelgen
                    is't een sr ?

Comment

• Nee hoor, een S5. Ik heb maar een nieuw topic geopend onder "mijn klassieker/oldtimer".

guS

Comment

• Ruitjes getint , wat vinden jullie ervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dedonax1 Bekijk Berichten
                          Nee hoor, een S5. Ik heb maar een nieuw topic geopend onder "mijn klassieker/oldtimer".

guS
                          't zijn sr velgen
                          en tis een velgenforum voor iets

Comment

• De Peugeot 205 Rallye kheb 2 jaar rally gereden met eentje en kheb nog een baanversie staan met wat werk aan (kga er stilaan mee beginnen)

794 kg voor 103 pk, pracht van een bommetje, helaas ook nogal een moeilijk ding om snel mee te rijden (zie foto 2)
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De linkse ziet er mooi uit, de rechtse .

op mooie ondergrond zijn ze thans makkelijk te sturen.

Comment

• Wij hebben vroeger nog een 405 gehad in dezelfde kleur als die hierboven... Nét zo'n fijne auto!!!

Comment

• Ik heb vandaag een 106 cabrio zien rijden, met rolbeugel.
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 205 cabrio denk ik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                      205 cabrio denk ik ?
                                      Ge doet me nu twijfelen , een 205 zou idd meer voor de hand liggen.
                                      Al heb ik een 205 al redelijk veel gezien, en deze had echt wel de neus van een 106, daar om dat ik zo raar moest kijken.
                                      De auto was trouwens ook herspoten in een kleur dat volgens mij niet van Peugeot komt.
                                      Misschien was het een tuner
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik geloof dat een 106 Cabrio verkrijgbaar was bij een tuningbedrijf. Net als een Renault Clio Cabrio.

Comment

• Comment

Working...
                                          X