Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind ik niet echt geslaagd, proporties kloppen precies niet echt vooraan. Zo een grote grille en lichten. Bij de 407 vind ik dit ook, bij de coupé (407) valt het wel mee want de voorste grille is daar aangepast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
      Vind ik niet echt geslaagd, proporties kloppen precies niet echt vooraan. Zo een grote grille en lichten. Bij de 407 vind ik dit ook, bij de coupé (407) valt het wel mee want de voorste grille is daar aangepast.
      Awel ik vond dat ook van de 307 facelift. Maar toen ik em in de garage zag staan viel het eigenlijk toch heel goed mee. Op de foto toont het precies anders dan het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
        Awel ik vond dat ook van de 307 facelift. Maar toen ik em in de garage zag staan viel het eigenlijk toch heel goed mee. Op de foto toont het precies anders dan het is.
        tis tope, ik zal er maar eens goed naar kijken als ik hem in werkelijkheid tegenkom.
        Last edited by ; 06/11/2005, 21:01.

Comment

• lol, op die tweede foto moet die vrouw achteraan zitten
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Peugeot 1007 RC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ND605
              Weet er soms iemand of de 2.0 HDI van 136 pk in de 607 zou komen?
              Is nu verkrijgbaar, zelfde prijs als 2.2

Comment

Pim(je weet wel die blonde miet van idool) rijd met een 1007 , hij heeft die gekregen. Ik kan geen geschiktere auto voor die jonge inbeelden.
                heb hem er al een paar keer mee gezien
                de eerste keer dat ik die kar zag zei ik ook nog hardop "jeezes wat een mottig geval, just een auto voor gehandicapten" (no offence)
                bleek dat pimmieboy fijn buiten zat met katrien

Comment

• Men gaat stoppen met de Peugeot 1007 te maken. Het model voldoet niet aan de verkoopsverwachtingen.
                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                    Men gaat stoppen met de Peugeot 1007 te maken. Het model voldoet niet aan de verkoopsverwachtingen.

Bron? Dit is wel érg snel na de lancering van die wagen.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Bron? Dit is wel érg snel na de lancering van die wagen.
                      Amaai... van een miskleun gesproken als dat waar is!!

Comment

Men gaat stoppen met de Peugeot 1007 te maken. Het model voldoet niet aan de verkoopsverwachtingen.
                        zou me niks verbazen. ik had al ingezien van bij het begin dat hij niet zou verkopen. wie wilt er nu een hoge stadswagen met schuifdeuren en lepeltjes achter het stuur. ik snap wat de bedoeling is van die wagen.

Comment

• De Motorshow in Essen is bezaaid met getunede versies van Duitse auto´s van alle merken en pluimage. De Duitse tuner Clemens Motorsport houdt zich ter afwisseling bezig met het verfraaien van Peugeots en Citroëns. Dat levert verrassende resultaten op.

In de catalogus van Clemens Motorsport staan tuningonderdelen voor zo´n beetje alle producten van Peugeot en Citroën die op de markt zijn. Clemens Motorsport is met name trots op de nieuwste ontwikkeling. De 110 pk 1,6-liter motor van PSA wordt voorzien van een turbo die veertig extra pk´s oplevert. De maximale trekkracht neemt met 12 Nm toe tot 159 Nm.
                          In januari hoopt Clemens Motorsport een goedkeuring te krijgen van de TÜV om deze ombouw toe te passen bij de Citroën C2 en de Peugeot 206. Enige tijd later moet het ook mogelijk zijn om de Peugeot 1007 van deze krachtkuur te voorzien. De bodykit is in elk geval al klaar…

Bron: www.autoweek.nl
                          Last edited by ; 20/01/2008, 11:32.

Comment

• al vind ik de 1007 een leijk ééndje, dat exemplaar is heel mooi getuned.

Comment

• yo mannen,
                              wil nu niet vervelend doen ze en tegen niemand zen heu.... (kar) rijden maar vind echt niet 1ne peugeot die mooi is of zelfs goed gebouwd is! ze kunnen wijn en goedkoop auto's bouwen ja , maar dan ist ook gedaan met uitleggen. dus waarom een compleet hoofdstuk er aan geven? en ja heb met veel autos al gereden, maar ja smaken verschillen he

Comment

al vind ik de 1007 een leijk ééndje, dat exemplaar is heel mooi getuned.
                                Ik vind em iets te opvallend. Maak hem een beetje onopvallender, en ga johnnies belachelijk maken aan de stoplichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demoke
                                  yo mannen,
                                  wil nu niet vervelend doen ze en tegen niemand zen heu.... (kar) rijden maar vind echt niet 1ne peugeot die mooi is of zelfs goed gebouwd is! ze kunnen wijn en goedkoop auto's bouwen ja , maar dan ist ook gedaan met uitleggen. dus waarom een compleet hoofdstuk er aan geven? en ja heb met veel autos al gereden, maar ja smaken verschillen he
                                  Het is makkelijker voor de rest van het forum als je je post een beetje zou verzorgen. Hiermee bedoel ik een degelijke zinsbouw, hoofdletters...
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demoke
                                    yo mannen,
                                    Deze kun je nu toch moeilijk "niet mooi" noemen hé !!! :

Ik ben in de verste verten geen fan van Peugeot, maar als ze iets knaps uitbrengen, mag het toch ook wel gezegd worden, vind ik .
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• idd heel knap, zijn voorganger ook trouwens...

Comment

• Ik zie een beetje Aston Martin in dat interieur.

Verder is dat stuur niet echt mooi te noemen.

Comment

Nja, véél te duur.

Comment

Working...
                                          X