Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkillzIdd, die is knap hé !
En die getinte ruiten vallen imo echt wel mee. Ik ben zelf aan het twijfelen om het ook te laten doen. Eigenlijk is het minder 'sjonnie' dan ik dacht. Ik zou dan ook wel de 2 voorste laten doen.
Comment
-
PSA Peugeot Citroen sluit vestiging in VK
ANTWERPEN - De Franse autobouwer PSA Peugeot Citroen wil in 2007 zijn productievestiging in het Britse Ryton, nabij Coventry, sluiten. Dat maakte het bedrijf dinsdag bekend in een persbericht. Er werken 2.300 mensen op de productiesite in Ryton.
De voorzitter van PSA Peugeot Citroen, Jean-Martin Folz, maakte het voornemen van het bedrijf dinsdag bekend aan de werknemers en vakbonden van de vestiging. De Franse autobouwer gaat over tot de sluiting nadat een onderzoek eerder dit jaar op een aantal zwakheden van de vestiging in Ryton wees. Zo maken de hoge logistieke en productiekosten de noodzakelijke investeringen voor de productie van de nieuwe Peugeot 206 onmogelijk. Bovendien wordt de situatie van de vestiging in Ryton nog bemoeilijkt door de problematische situatie waarin de Europese automarkt zich momenteel bevindt, klinkt het in het persbericht.
De sluiting van de vestiging in Ryton zal in twee fasen verlopen, meldt PSA Peugeot Citroen. Vanaf juli 2006 zal er nog maar een in plaats van twee ploegen werken. De productie zal dan uiteindelijk voor de eerste helft van 2007 worden stilgelegd. De directie heeft intussen onderhandelingen met de vakbonden gestart. TNL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceEcht?
En waar is dat ongeveer?
Edit:
'k Heb geen flauw idee wat zoiets kost, maar dan trakteer ik u der wel ene
Ik heb die gewoon bij de dealer gehaald en was zo'n 25 euro denk ik.
Maar das al lang geleden dus zou het eigenlijk niet meer juistr weten.
Comment
-
Is dat Lotus-geel?
Of Lambo-geel...
Comment
-
Johnnybak (uiterlijk)! Hoe zit dat eigenlijk met die motoren? Werken die twee dingen steeds simultaan? En levert het geen problemen op om die twee te laten samenwerken? Het hoofdargument voor het plaatsen van die tweede motor, lijkt mij toch voornamelijk het verkopen van show.
Comment
-
Ik weet er ook niet meer van. Het zijn foto's van op de French Car Show afgelopen weekend in Bruntingthorpe, Engeland.
Ik ben aan het rondkijken of ik er niet meer foto's en specs kan van vinden.
Zoals ik al zei, uiterlijk spreekt het mij totaal niet aan, maar wel enorm knap om daar 2 v6'en in te leggen. Of alles nu weldegelijk werkt dat is de grote vraag.
Comment
-
Kheb er nog een foto van gevonden, wel slechte kwaliteit.
En zoals gedacht, de 2de motor ligt er gewoon in voor de show
Commentaar van een bezoeker op een Engels forum:
dont think it would of being that impressive as although both engines ran fine, the rear engine wasnt connected to the gear linkages and so was definatly just for show with no extra go.
should be pretty awsome once its done though
Comment
Comment