Nog één.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusWat zeggen ze er dan van?
Ik had een revieuw op het internet gelezen van 1 of andere engelsman.
De wagen zou te zacht zijn afgesteld om de GT badge te verdienen, hij is comfortabel zolang je op goede wegen zit daarbuiten is het een zootje ongeregeld.
Kerel was vooral aant zeveren dat de 207 GT zijn badge niet verdiende nog minder dan de 206 HDI GTi.
Comment
-
Eigenlijk vind ik dat de achterlichten van de 207 te veel naar beneden uitlopen. Ook de stootlijst op de achterbumper zit te laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIs mischien wat overdreven van mijn kant.
Ik had een revieuw op het internet gelezen van 1 of andere engelsman.
De wagen zou te zacht zijn afgesteld om de GT badge te verdienen, hij is comfortabel zolang je op goede wegen zit daarbuiten is het een zootje ongeregeld.
Kerel was vooral aant zeveren dat de 207 GT zijn badge niet verdiende nog minder dan de 206 HDI GTi.
Comment
-
Ik zat gisteren eens op de site van Peugeot, op de CC een 307 te configureren.
Daar kon ik zowel een 307 break en een 307 SW samen stellen, maar wat is eigenlijk het verschil??
Ik dacht dat SW de type benaming was voor een break, zoals Audi Avant en BMW Touring, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the SaintIk zat gisteren eens op de site van Peugeot, op de CC een 307 te configureren.
Daar kon ik zowel een 307 break en een 307 SW samen stellen, maar wat is eigenlijk het verschil??
Ik dacht dat SW de type benaming was voor een break, zoals Audi Avant en BMW Touring, ...
En de sw heeft een glazen dak+mooiere velgen en beetje meer meegespoten...
Comment
-
SW:
Basisuitrustingen
o Banden 195 / 65 R 15 H
o Dakstangen
o Panoramisch glazen dak
o Look Pack Style
Break:
Basisuitrustingen
o Banden 195 / 65 R 15 H
o Dakstangen
o Getinte ruiten
o Pack Look
Linkje naar de Break
Linkje naar de SW
Comment
-
Ze zijn identiek even groot maar de SW heeft dat glazen dak en een moduleerbaar koffer.
Bij de break heb je dus een klassieke achterbank en een vast koffer bij de SW zijn dat afzonderlijke stoelen die verwijderbaar zijn en je kan er in de koffer ook nog 2 kwijt.
Voor de rest zijn ze identiek ... (technisch dan toch kwa uitrusting weet ik het niet helemaal. SW had standaard wel velgjes dacht ik en de break niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeOnze pa heeft er trouwens eentje bestled, een SW. 2.0 hdi 136 paardje in een grijs-groene kleur. Levering eind dit jaar.
Da's dezelfde als in onze 407 en is echt een gemak om mee te rijden.
Persoonlijk vind ik de eerste vitesse wat te kort, maar de 3de vitesse compenseerd dat ruimschoots omdat die zeer soepel is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarnodie motor rijdt echt zalig.
Da's dezelfde als in onze 407 en is echt een gemak om mee te rijden.
Persoonlijk vind ik de eerste vitesse wat te kort, maar de 3de vitesse compenseerd dat ruimschoots omdat die zeer soepel is!
Comment
Comment