Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog één.

Comment

• Die extra achterste spoiler vind ik er teveel aan, voor de rest wel knap. Ook nog die achterste stootlijst zilver spuiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
        Daarnaast is de pers ook niet zo positief over de 207
        Wat zeggen ze er dan van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Wat zeggen ze er dan van?
          Is mischien wat overdreven van mijn kant.

Ik had een revieuw op het internet gelezen van 1 of andere engelsman.

De wagen zou te zacht zijn afgesteld om de GT badge te verdienen, hij is comfortabel zolang je op goede wegen zit daarbuiten is het een zootje ongeregeld.

Kerel was vooral aant zeveren dat de 207 GT zijn badge niet verdiende nog minder dan de 206 HDI GTi.

Comment

• Eigenlijk vind ik dat de achterlichten van de 207 te veel naar beneden uitlopen. Ook de stootlijst op de achterbumper zit te laag.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• heel mooi wagentje.
              enkel dat handvat vanboven moet eraf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                heel mooi wagentje.
                enkel dat handvat vanboven moet eraf.
                Vind ik ook, het volgt niet echt de lijn van de auto.

Comment

• 's nie mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                    Is mischien wat overdreven van mijn kant.

Ik had een revieuw op het internet gelezen van 1 of andere engelsman.

De wagen zou te zacht zijn afgesteld om de GT badge te verdienen, hij is comfortabel zolang je op goede wegen zit daarbuiten is het een zootje ongeregeld.

Kerel was vooral aant zeveren dat de 207 GT zijn badge niet verdiende nog minder dan de 206 HDI GTi.
                    Ik vind alleszins dat de 206 gti de gti badge niet verdient. Hopelijk zal de 207 de naam gti terug eer aan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy
                      Ik vind alleszins dat de 206 gti de gti badge niet verdient. Hopelijk zal de 207 de naam gti terug eer aan doen.
                      Voor alle duidelijkheid het is HDI GTi, wat gewoon wil zeggen de zwaarste diesel (1.6 HDI 110 PK) met alle GTi adenda.

Comment

• Pug 106 Rallye

Comment

• Pug 205 Rallye... ook

Comment

• Ik zat gisteren eens op de site van Peugeot, op de CC een 307 te configureren.

Daar kon ik zowel een 307 break en een 307 SW samen stellen, maar wat is eigenlijk het verschil??
                            Ik dacht dat SW de type benaming was voor een break, zoals Audi Avant en BMW Touring, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint
                              Ik zat gisteren eens op de site van Peugeot, op de CC een 307 te configureren.

Daar kon ik zowel een 307 break en een 307 SW samen stellen, maar wat is eigenlijk het verschil??
                              Ik dacht dat SW de type benaming was voor een break, zoals Audi Avant en BMW Touring, ...
                              de break is goedkoper dacht ik.

En de sw heeft een glazen dak+mooiere velgen en beetje meer meegespoten...

Comment

• SW:
                                Basisuitrustingen

o Banden 195 / 65 R 15 H
                                o Dakstangen
                                o Panoramisch glazen dak
                                o Look Pack Style

Break:

Basisuitrustingen

o Banden 195 / 65 R 15 H
                                o Dakstangen
                                o Getinte ruiten
                                o Pack Look

Linkje naar de Break
                                Linkje naar de SW

Comment

• Ze zijn identiek even groot maar de SW heeft dat glazen dak en een moduleerbaar koffer.

Bij de break heb je dus een klassieke achterbank en een vast koffer bij de SW zijn dat afzonderlijke stoelen die verwijderbaar zijn en je kan er in de koffer ook nog 2 kwijt.

Voor de rest zijn ze identiek ... (technisch dan toch kwa uitrusting weet ik het niet helemaal. SW had standaard wel velgjes dacht ik en de break niet)

Comment

• Onze pa heeft er trouwens eentje bestled, een SW. 2.0 hdi 136 paardje in een grijs-groene kleur. Levering eind dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                      Onze pa heeft er trouwens eentje bestled, een SW. 2.0 hdi 136 paardje in een grijs-groene kleur. Levering eind dit jaar.
                                      die motor rijdt echt zalig.
                                      Da's dezelfde als in onze 407 en is echt een gemak om mee te rijden.

Persoonlijk vind ik de eerste vitesse wat te kort, maar de 3de vitesse compenseerd dat ruimschoots omdat die zeer soepel is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
                                        die motor rijdt echt zalig.
                                        Da's dezelfde als in onze 407 en is echt een gemak om mee te rijden.

Persoonlijk vind ik de eerste vitesse wat te kort, maar de 3de vitesse compenseerd dat ruimschoots omdat die zeer soepel is!
                                        Scheelt die veel met de 2.0 hdi 110 pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                          Pug 106 Rallye

Mijn nicht heeft er volgens mij zo'n een.

Comment

Working...
                                          X