Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wagen voorstellen in het 'Franse wagens- topic'

mooie wagen, heb ook zo eentje (wel andere buiten-en binnenkleur).
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Comment

• Wat een beauty
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Magnifieke dingen!

Comment

• 309 GTi <3

Comment

• Beste Peugeotrijder,

Pug Drivers Belgium vzw is een vereniging opgericht om alle liefhebbers en bij uitbreiding alle bestuurders van een Peugeot bij elkaar te brengen. Na meer dan 5 jaar zijn wij er van overtuigd dat we een echte Peugeot community kunnen uitbouwen. Dat dit een werk van lange adem wordt is ons ondertussen duidelijk.
              Om potentiële nieuwe leden een kans te geven om onze club te leren kennen nodigen we u
              EENMALIG uit om een exclusief leden evenement mee te maken.
              Op zondag 18 maart organiseren we onze 5de Pug Drivers Toertocht in de kempen. Vertrek en aankomst aan de voetbalkantine van standaard Vorst. Deze tocht vindt plaats in de voormiddag om bij aankomst naadloos over te gaan in onze jaarlijkse Pugday. Op de Pugday komen liefhebbers van het merk met de trotse Leeuw samen om na een donkere winter weer eens gezellig te keuvelen over koetjes en kalfjes en over Peugeot. Er zijn een aantal mensen die wat Peugeotonderdelen en gadgets meebrengen om er te ruilen of te verkopen. 's Avonds sluiten we af met een spaghettifestijn.
              Alle info vind je op www.peugeotforum.be (rechtstreekse link)
              De prijs voor deelname aan de toertocht bedraagt 15€. Inbegrepen in de prijs is koffie bij het vertrek, een roadbook en een Pug Drivers Belgium rally-plaat. Deze rallyplaat moet je bij aankomst terug afgeven. Als je na de toertocht beslist om lid te worden van Pug Drivers Belgium vzw omdat het zo gezellig was, dan krijg je op de dag zelf 10€ korting op het lidgeld. De rally-plaat mag je dan houden.
              Als je wil meerijden met de tocht is het verplicht je vooraf aan te melden VOOR 4 maart 2012 zodat we genoeg roadbooks kunnen voorzien. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar jo.nijs@pugdrivers.be

Peugeot groet,

Bestuur Pug Drivers Belgium vzw

Comment

• ik heb nu al enkele malen een 207 gespot die ik niet kan thuisbrengen , een witte met decente "rallye" stickers (net als de 205) , achterbumper met dikke diffuser en motorkap met luchtinlaten .

Het lijkt mij absoluut geen "tuningwagen" , eerder iets "fabrieksuit" , er rijdt trouwens een oudere heer mee .

Nog steeds niet gelukt een foto te nemen , iemand die weet wat het is ... !?
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ik kan alleen de 207 LeMans voor de geest halen met "rallye" bestickering. Maar die heeft volgens mij geen luchtinlaten op de motorkap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                    Ik kan alleen de 207 LeMans voor de geest halen met "rallye" bestickering. Maar die heeft volgens mij geen luchtinlaten op de motorkap.
                    zag 'em vandaag weer , luchtinlaten op een compleet witte motorkap & achteraan een dikkere diffuser

Comment

Ik kan alleen de 207 LeMans voor de geest halen met "rallye" bestickering. Maar die heeft volgens mij geen luchtinlaten op de motorkap.
                      idem dito, toen ik de eerst post las, gingen mijn gedachten ook direct naar een 207 Lemans maar deze heeft geen luchtinlaten op de motorkap.

@patje007,

probeer toch een foto te nemen
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• die foto komt er wel een keer

S16 misschien ?

Comment

• afgelopen weekend kwam mijne maat mij "in stijl" oppikken voor een etentje ...

Comment

• mijne 205 gti van eerste vrouwelijke eigenaar:

Comment

• Die ziet er nog goed uit.

Comment

Die ziet er nog goed uit.

tis gene hele nieuwe he, maar hij ziet er idd nog heel goed uit.

ongevalvrij in eerste lak en van eerste eigenaar. vind je niet meer zo vaak he

ik mis wel nog 2 voorstoelen en de originele motor moet nog terug erin komen (ligt nu nen 1.9 in ipv de 1.6, maar dat ga ik nog veranderen)

Comment

• Voor ne rooie te zijn zit die nog heel goed in de lak. Meestal begon da rood een beetje af te schieten na een tijdje.

Comment

Voor ne rooie te zijn zit die nog heel goed in de lak. Meestal begon da rood een beetje af te schieten na een tijdje.
                                    ja, heel veel zijn idd dof

deze heeft wel lange tijd in garage binnen gestaan he, misschien dat het daardoor allemaal zo goed is gebleven

hoewel hij dringend eens moet gepolierd worden, de lak is zo ruw als maar kan zijn van het vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
                                      tis gene hele nieuwe he, maar hij ziet er idd nog heel goed uit.

ongevalvrij in eerste lak en van eerste eigenaar. vind je niet meer zo vaak he

ik mis wel nog 2 voorstoelen en de originele motor moet nog terug erin komen (ligt nu nen 1.9 in ipv de 1.6, maar dat ga ik nog veranderen)
                                      Ga je de wagen terug origineel zetten?
                                      niet voor circuitgebruik? anders was die 1.9 toch wel leuker!

Comment

• Aan een 205 op zolder heb je zelfs met een 1.6 al meer dan plezier genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                          Ga je de wagen terug origineel zetten?
                                          niet voor circuitgebruik? anders was die 1.9 toch wel leuker!
                                          liefst had ik een 1.9 gti (origineel) gevonden in goede staat, maar is niet simpel...

deze is eigenlijk te mooi om op circuit gaan te gebruiken, bijgevolg ga ik hem origineel zetten en zoek ik nog iets voor op circuit te gebruiken

Comment

Working...
                                          X