Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pug Drivers Belgium vzw is een vereniging opgericht om alle liefhebbers en bij uitbreiding alle bestuurders van een Peugeot bij elkaar te brengen. Na meer dan 5 jaar zijn wij er van overtuigd dat we een echte Peugeot community kunnen uitbouwen. Dat dit een werk van lange adem wordt is ons ondertussen duidelijk.
Om potentiële nieuwe leden een kans te geven om onze club te leren kennen nodigen we u
EENMALIG uit om een exclusief leden evenement mee te maken.
Op zondag 18 maart organiseren we onze 5de Pug Drivers Toertocht in de kempen. Vertrek en aankomst aan de voetbalkantine van standaard Vorst. Deze tocht vindt plaats in de voormiddag om bij aankomst naadloos over te gaan in onze jaarlijkse Pugday. Op de Pugday komen liefhebbers van het merk met de trotse Leeuw samen om na een donkere winter weer eens gezellig te keuvelen over koetjes en kalfjes en over Peugeot. Er zijn een aantal mensen die wat Peugeotonderdelen en gadgets meebrengen om er te ruilen of te verkopen. 's Avonds sluiten we af met een spaghettifestijn.
Alle info vind je op www.peugeotforum.be (rechtstreekse link)
De prijs voor deelname aan de toertocht bedraagt 15€. Inbegrepen in de prijs is koffie bij het vertrek, een roadbook en een Pug Drivers Belgium rally-plaat. Deze rallyplaat moet je bij aankomst terug afgeven. Als je na de toertocht beslist om lid te worden van Pug Drivers Belgium vzw omdat het zo gezellig was, dan krijg je op de dag zelf 10€ korting op het lidgeld. De rally-plaat mag je dan houden.
Als je wil meerijden met de tocht is het verplicht je vooraf aan te melden VOOR 4 maart 2012 zodat we genoeg roadbooks kunnen voorzien. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar jo.nijs@pugdrivers.be
ik heb nu al enkele malen een 207 gespot die ik niet kan thuisbrengen , een witte met decente "rallye" stickers (net als de 205) , achterbumper met dikke diffuser en motorkap met luchtinlaten .
Het lijkt mij absoluut geen "tuningwagen" , eerder iets "fabrieksuit" , er rijdt trouwens een oudere heer mee .
Nog steeds niet gelukt een foto te nemen , iemand die weet wat het is ... !?
Comment