Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu hebt ge wel de morele verplichting om naar een van onze meetings te komen. Knap en uiterst zeldzaam ding dat ge hebt.
    www.peugeotforum.be

Comment

• alles op zijne tijd he

Comment

• Ik wist niet dat ge daar gehomologeerd een compressor op kon zetten! Serieus vet

Comment

• Iemand die dit kent? Ook een stevige prijs zo te zien

Comment

• da's een ZS en die is dus ook behoorlijk zeldzaam.
            www.peugeotforum.be

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik vind de Peugeot RCZ een prachtige wagen, maar hier hebben ze er echt een afgrijselijk gedrocht van gemaakt!!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Weet niet of dit al gepost is want ik heb het hele topic niet doorgelezen. Maar in Malmedy, in een Schell station, daar staat een witte 306 dimma te koop. Niet de dimma kit in polyester, maar de vormen zijn de echte carroserie. Met de 2.0 gti uitvoering, "geduwd" tot 290 pk. 17" velgen, extreem verlaagd. En volledig gehomologeerd met papieren en heel de santenboetiek. Te koop voor 25.000 Euro. Volgende keer ik in Malmedy kom voor het werk zal ik foto's nemen. Ben er trouwens eens serieus naar gaan kijken en eens in gaan zitten. Qua interieur is het geen verschil met de standaard gti interieur. Wel knap. Voor een testrit was hij niet zo te vinden :-)

Comment

• Peugeot 905 by Guillaume Tassart, on Flickr

Comment

• i love Peugeot yes yes

Comment

• Peugeot 205 by poolhaas1, on Flickr
                        Peugeot 206 by poolhaas1, on Flickr
                        Peugeot RCZ by poolhaas1, on Flickr

Comment

• mijn dimma compressor :

mijne racer

en nog een gutmann die misschien weg mag wegens te weinig tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                            Peugeot RCZ by poolhaas1, on Flickr
                            Zo een RCZ is toch echt wel de mooiste Peugeot die momenteel gemaakt word.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Heb ooit de 200pk getest en dat reed zeer goed voor een fwd. Kameraad heeft de 156pk en is daar heel content van. Peugeot is tegenwoordig weer goed bezig qua modellen, na de 407 en companie is het nu fel verbeterd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Comment

• love these.
                                  Die 305 ernaast : dat zie je nog minder.

Comment

• tuning

rallye proto (met V6 vermoed ik)

Last edited by ; 08/03/2015, 17:55.

Comment

• yep, daar steekt de prv V6 motor in. Was eigenlijk de voorbode om terug met rally te beginnen... maar toen kwam de 205 T16 en was dit project gedaan.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• de 505 en de 305 op bovenstaande foto zijn van de broertjes Andy en Kenny ofwel de mannen van KEAN suspension. Peugeotliefhebbers in hart en nieren.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• prachtstaat 605

Comment

Working...
                                          X