De peetvader
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenerg onderstuurd tenzij je ballen had
veel gingen eraan omdat ze niet wisten hoe
Comment
-
Die 304's hadden precies verschillende dashboards. Dat van de mijne was helemaal anders, straks eens een foto zoeken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
er waren toen wel vaker kleine facelifts waar weinig gehoor aan werd gegeven, vaak om de productiekost wat een beetje te doen zakken of gewoon een betere klok
de Volvo 240 was de kampioen in elk jaar subtiel wat aan te passen, vroeger kon ik perfect zeggen welk jaar een 240 was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener waren toen wel vaker kleine facelifts waar weinig gehoor aan werd gegeven, vaak om de productiekost wat een beetje te doen zakken of gewoon een betere klok
de Volvo 240 was de kampioen in elk jaar subtiel wat aan te passen, vroeger kon ik perfect zeggen welk jaar een 240 was
Mijn exemplaar. Denk even het sportstuur en de metertjes onderaan in het midden weg.
En nu vind ik nog een verschillend op Google, dat lijkt wel eentje uit de eerste jaren van de 304.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendie zijn 10 jaar gemaakt hé
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
en de fransen hadden in die tijd de mentaliteit van: du vin, du pain en du boursin. Maw, wat op de schabben lag werd in de auto gestoken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen de fransen hadden in die tijd de mentaliteit van: du vin, du pain en du boursin. Maw, wat op de schabben lag werd in de auto gestoken...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDat had een golf 1 en 2 ook enorm, en zeker de 2 was voorzien op de diesel... de 1 trouwens ook al
Heel die plank ging 3 a 4 cm op en neerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment