Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er waren toen wel vaker kleine facelifts waar weinig gehoor aan werd gegeven, vaak om de productiekost wat een beetje te doen zakken of gewoon een betere klok
de Volvo 240 was de kampioen in elk jaar subtiel wat aan te passen, vroeger kon ik perfect zeggen welk jaar een 240 was
er waren toen wel vaker kleine facelifts waar weinig gehoor aan werd gegeven, vaak om de productiekost wat een beetje te doen zakken of gewoon een betere klok
de Volvo 240 was de kampioen in elk jaar subtiel wat aan te passen, vroeger kon ik perfect zeggen welk jaar een 240 was
Ok! Maar dit vind ik toch wel een heel groot verschil.
Mijn exemplaar. Denk even het sportstuur en de metertjes onderaan in het midden weg.
En nu vind ik nog een verschillend op Google, dat lijkt wel eentje uit de eerste jaren van de 304.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
en de fransen hadden in die tijd de mentaliteit van: du vin, du pain en du boursin. Maw, wat op de schabben lag werd in de auto gestoken...
Hahaha, ik herinner mij het getril van dat dashboard bij een dieselmotor. Die waren allemaal ontworpen voor een benzine, de diesels waren er niet in de eerste productiejaren dacht ik.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Dat had een golf 1 en 2 ook enorm, en zeker de 2 was voorzien op de diesel... de 1 trouwens ook al
Heel die plank ging 3 a 4 cm op en neer
Klopt, dat was in dezelfde periode eind 70's. Ik wou toen een Golf maar die waren zelfs jong tweedehands nog erg duur. Hoewel ik mij de 304 nooit beklaagd heb, was niet zo modern maar wel een goeie auto en die kleine dieselmotor was ook erg zuinig
Comment