Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennije...ben ondertussen al zo blasé van alle a's op onze parking dat ze mij in feite al niet meer opvallen
Ben alleen nog wat exclusief in Duitsland en PolenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Brrrr! Smaken hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMooi toch! Op de kleur na
Auto van het jaar trouwens!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
hou niet zo van banale kleuren... hoewel ik nu weeral aan zwart toe ben. Had liever de 508 gehad in de zeer mooie roodbruine kleur, maar 2de hands hebt ge niet altijd te kiezen. Er is al zoveel saaiheid te zien op de weg, dat een frisse opvallende kleur gerust mag.
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel tijd je hebt om te zoeken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVoor mij is het net andersom, ik vind het wel een mooie kleur, maar vind het model van die nieuwe 208 maar niks.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Idd ja, en dan zou het ook maar saai zijn op de weg.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
-
PEUGEOT SPORT ENGINEERED (PSE) GEEN GEVAAR VOOR OER-LABEL
‘PEUGEOT HOUDT OOK VAST AAN GTI-VERSIES’
Peugeot warmt de wereld al geruime tijd op voor de komst van een extra pittige 508. Op deze plug-in hybride prijkt echter het nieuwe PSE-logo als sportief label. Zou dit het einde van het GTI-tijdperk zijn? CEO Jean-Philippe Imparato doet - voorzichtig - een verlossende uitspraak.
“Zodra we het GTI-label weer gebruiken, dan gebeurt dat op een sportieve 208”, zegt Imparato tegen het Britse Autocar. “De 208 is de enige auto uit ons portfolio die dit logo kan claimen, zelfs als het om een geheel elektrische variant gaat.” Mocht er dus een sportieve Peugeot 208 op de markt verschijnen, dan krijgt hij volgens de Fransman de bekende initialen opgespeld. Hoewel de kans is groot dat er een dergelijke 208 komt, bouwt Imparato zich goed in met veel “maar”-en en “als”-en.
Waarom Peugeot dan ook voor het nieuwe Peugeot Sport Engineered (PSE) als label kiest? “De geëlektrificeerde aandrijflijn is niet hetzelfde gevoel voor een gebruiker; het is een nieuwe voorstelling.” Peugeot teast ondertussen al even zijn eerste PSE-product: een opgevoerde 508 Hybrid. Van deze auto moeten naar verluidt maximaal 2.000 exemplaren worden gebouwd.
Bron: Autoweek
Impressie:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
Comment