Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ook zo'n soort van zoutvatje of al een lampje om te gloeien?
jeb je nog een idee wat je die betaalde? was die nieuw of okk?
Was een rood lampje, je ziet dat ook op de foto. En ik maar stoefen tegen mijn pa dat hij maar een zoutvatje had op zijn 200D (W114). Het jaar erop kocht hij een 300D (W123) en toen was ik uitgelachen
178000 Bef in 1977 - 304 GLD, was een stockauto, stond in de showroom. Ik wou eigenlijk een Golf D maar die was te duur. Ik heb mij die Peugeot wel nooit beklaagd, was een toffe auto maar wel toen al een beetje verouderd. Elke 3750 km verse olie en nog een hoop smeernippels onderin.
Ik deed toen mijn oliewissels zelf. Ik had mij een groot vat olie met een pompje aangeschaft en 2 oprijbokjes
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
het zou nu nog kunnen. De naaf zou iets dikker zijn.
Maar de consument wilt dat niet meer. Op zijn stuur moet alles staan zodat hij/zij radio kan bedienen, cruise control, telefoon, god-weet-ik-wat en daardoor zit ge nu met dat lelijk ding voor uw neus. Vroeger was het zicht op uw meters nooit geen probleem. Met al de shit dat er is bijgekomen, leidt dat enkel maar af van het geen dat belangrijk is. Allemaal leuk zo'n 3D display waar ge uw layout volledig naar keuze kunt instellen. Maar tijdens het rijden (en dan echt rijden) hebt daar geen enkel voordeel aan.
ja, een auto is tegenwoordig een verlengstuk van de woonkamer. Een soort veranda eigenlijk.
Verwondert me dat er nog geen Nespresso machines in auto's zitten. Of een popcornmachine. Waar wachten ze eigenlijk op ?
prachtig deze....
maar dan krijg ik stoute gedachten...vooraan een paar centimeters eraf, achteraan ietsiepietsie.... banden met een lager profiel, een opgefokte V6 erin en dan denk je 'nee, afblijven !'
was nog een knappe letterbak bij peugeot....injection...automatique
wiki zegt de 2.7 v6 toch eerst carburateurs 136pk...
Les ventes fléchissent car une grande partie de la clientèle n'accepte pas le coût d'achat et surtout de fonctionnement du V6 PRV à la consommation prohibitive (de 18 à 20 litres aux 100 km).
daarna pas de injectie-versie, owv hoge verbruik, met 144 pk
die prv's waren afgekapte V8'en die omwille van de oliecrisis nooit het daglicht hebben gezien. Maar men had toch nood aan een V-blok en dus met 2 cilinders minder is de prv ontstaan. Men heeft daar voorts weinig aan veranderd zodat die op zich nog altijd is opgebouwd zoals een v8 blok. Maar het inderdaad hoge verbruik tov magere prestaties hebben ervoor gezorgd dat men toch op zoek gegaan is naar meer. Peugeot heeft zijn eigen V6 ontwikkeld, Renault is op zich blijven verder bouwen op de prv. Zelfs het merk venture hebben er een dikke motor van gemaakt met dubbele turbo's.
De Franse constructeurs en het premiumsegment hebben al 70 jaar een haat-liefdeverhouding. Ze hebben het heel vaak geprobeerd maar slechts zelden succes geboekt. De Peugeot 604 is daar een spijtig voorbeeld van.
zo'n witte v6 sl (carb) had mijn lerares boekhouden...echte maffiabak met roestgaten als kogelgaten in de deuren...trok ze zich geen ruk van aan...cool
ze was francophone, auto stond haar zo perfect...auto erna was een witte monza 2.8s...daarna donkerblauwe calibra
Comment