Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• enfin
    602 eclipse
    www.peugeotforum.be

Comment

• was ook maar een 2-zitter he

Comment

• maar geen kleintje
        www.peugeotforum.be

Comment

• 307 en verder waren toch dat niet meer.
          206 CC was ook iets raars.

Zo’n donkergroene 306 Roland Garros, daarentegen
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• metalen dak is mode geweest en het is eigenlijk bij geen enkele constructeur mooi uitgevallen. en het maakte de auto's nodeloos zwaar. Bij de 307 moest men de voorruit zo plat leggen om het dak nog deftige proporties te geven. anders moest er nog een element aan toegevoegd worden.
            206 viel op zich nog mee, 207 ook. Kleinere auto's dus dakconstructie die meevalt. Enkel had men die nooit 2+2 mogen maken, maar gewoon een 2 zitter.

geef mij maar de 'oervader', zijnde een 205 cabrio gti. Mijne staat te wachten in de garage op betere tijden...
            www.peugeotforum.be

Comment

• bij een sl(k) was het wel ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                bij een sl(k) was het wel ok

De SL en SLK waren dan ook geen hatchbacks waarvan men een cabriolet wou maken.

Een 205 cabriolet heb ik altijd zo 'tiny' gevonden, zelfs in de GTI-versie., precies een picknickmandje met die rolbeugel. Alleen de Dimma van mijn garagist was letterlijk 'VET' .
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Zo kwam het nieuwe logo van Peugeot tot stand

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Peugeot 104 ( 1972-1988 )

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• GTI van collega

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• 504 Coupé ( 1978 )

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• flappy

Zijn er dingen waar op moet gelet worden bij aankoop van een 3008?
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• nieuw of tweedehands? 1.2 is voor mij een no go. tenzij ge elke 10k onderhoud doet. Tweedehands zeker niet kopen.
                              Multimedia is soms trager van reactietijd. Het duurt even eer het scherm is opgestart (geen minuten natuurlijk, eerder je start auto en ongeveer 10 seconden later start het scherm pas op.
                              Ik vond het een fijn rijdende auto. Heb met de 1.6 benzine automatique gereden en die deed in alle rust zijn werk.
                              Hybrides: weinig problemen over gehoord. Zijn er zelfs bij die het elektrisch verbruik overtreffen qua wltp gegevens. Iemand in de club doet 72 km met de batterij. Die krijgt het voor elkaar om eletrisch naar het werk te rijden en terug. Gemiddeld verbruik: halve liter.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• ah ja, als je fors van postuur bent, dan niet de zetelmassage pakken. Die voel je door je gewicht zitten.
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Tweedehandse tussen 2018 en 2020.
                                  Al bedankt voor de info.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• als je diesel neemt, opteer dan voor de zeldzame 2.0 liter 180 pk. Dan heb je nog eentje in die krachtig uit de hoek kan komen.
                                    Benzine kiezen voor de 1.6 die je bijna alleen maar in automaat gaat tegenkomen. Vroeger een blok om te mijden, maar in dat bouwjaar zijn die al heel erg betrouwbaae geworden.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• En de automaat?
                                      EAT6 of 8?
                                      Of beide zijn goed.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• ik heb op mijne 508 de eat6.die slipt als de motor koud staat behoorlijk hard door. Die doet dat expres om de balolie op te warmen... maar vind het storend. De eat8 hebben we op 1 vd lesauto's in samenwerking met de 1.2. Voelt ge werkelijk niet schakelen en met de 2 extra verhoudingen houdt die de motor in het ideale koppelgebied. Dan is de 1.5 diesel ook een goede keuze. Hoewel die een smal koppelgebied heeft houdt de eat8 die mooi in de ideale zone en krijgt de auto toch heel vlotte prestaties.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X