Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    rood of roos?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      dat ding rammelt ook dat 't geen naam heeft zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        dat ding rammelt ook dat 't geen naam heeft zeker?
        ik nodig u uit voor een ritje en je zal amper iets horen rammelen. Als er iets rammelt dan is het het gerief in de koffer

Comment

• en nu gij zie, Steffie

Comment

• Ze zijn gewoon jaloers op Fiat !

Comment

• Kijk eens aan... een nieuwe auto voor minder dan 6000 euro.

Op kale stalen wieltjes... ga het nog maar eens zoeken de dag van vandaag.

Ik vind dit gewoonweg schitterend

Comment

• Jammer van die pinkers, in het oranje was dat mooier geweest. Fantastisch wagentje eigenlijk voor dat geld.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Voor Cinquecento-lovers:

http://lesimon.film.free.frAvec Shumi (acteur du SIMON) présentation de la FIAT 500 façon LE SIMON.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Deze is precies dezelfde als die van mijn mammie vroeger

Comment

• Die stalen velgen zouden beeldig staan onder de jouwe Tigra!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                        Die stalen velgen zouden beeldig staan onder de jouwe Tigra!!
                        die heb ik ook hoor, maar ze liggen in 't kot

en ze missen de zwarte doppen.

't zijn fietswieltjes en op 13'ers ligt hij toch beter op de baan

Comment

• De GP Sport van de vriendin

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Kijk eens aan... een nieuwe auto voor minder dan 6000 euro.

Op kale stalen wieltjes... ga het nog maar eens zoeken de dag van vandaag.

Ik vind dit gewoonweg schitterend

prachtige basic..... zo kaal dat het verdorie echt charme heeft!!!!

Comment

• Daarnet een geel/beige-achtig 500tje gezien... blijft toch een prachtig wagentje hé... heel mijn dag was in één klap goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                    prachtige basic..... zo kaal dat het verdorie echt charme heeft!!!!
                                    moest ik morgen de Tigra in 't kanaal rijden... ik zou em zo gaan halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                                      Daarnet een geel/beige-achtig 500tje gezien... blijft toch een prachtig wagentje hé... heel mijn dag was in één klap goed
                                      ik heb dat met me wit geval ook... een rotdag op 't werk of zo... een ritje 126 en alles is vergeten

Comment

• De nieuwe Bravo is knap! Iemand die RL pics heeft?

Comment

• ik heb in 't wknd nog een zwarte gezien: echt heel knap!

Comment

Working...
                                          X