Heeft fiat eigenlijk plannen om ook een 500 gardinieri (break dus) uit te brengen. Een beetje in navolging van de clubman...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIAT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHeeft fiat eigenlijk plannen om ook een 500 gardinieri (break dus) uit te brengen. Een beetje in navolging van de clubman...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHoe zit het met de betrouwbaarheid van de nieuwere Fiat's zoals de Grande Punto en de Bravo?
En daarmee werd echt geragd hoor Om nog maar te zwijgen van de 12.000 demo-km's waarvan ik geen weet had
Comment
-
Heb al een testrit gevraagd voor een Grande Punto, kan een mogelijke vervanger voor de Xsara zijn, denk dat mijn ouders zo'n 1.3 dieseltje wel zien zitten (maar dan moet ik ze wel een 90pk aanpraten )
Hoe zit het op gebied van rammels en kraakjes en zo na al die ragkilometers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHeb al een testrit gevraagd voor een Grande Punto, kan een mogelijke vervanger voor de Xsara zijn, denk dat mijn ouders zo'n 1.3 dieseltje wel zien zitten (maar dan moet ik ze wel een 90pk aanpraten )
Hoe zit het op gebied van rammels en kraakjes en zo na al die ragkilometers?
Das t enige. Neem een 130pk, dan is je pappie zowiezo weer veel sneller
Comment
-
ik heb zo'n grande punto als vervangwagen gehad eens...en ik vond dat echt een steving ding, mooie looks, leuk interieur en vinnige motor...
mijn Punto II, gemaakt in de meest miserabele periode van het FIAT bestaan, heeft me ook nog geen enkele keer in de steek gelaten, ben er echt supertevreden van, zelfs geen ramels!! behalve dan al den brol die in die kar ligt!
en ook daar is FERM mee geragd al!!
Comment
-
Op fiat.fr kwam ik ergens tegen: Fiat Bravo 1.6 Multijet 105 pk... Het was niet in de carconfigurator... Aangezien er geen 105pk versie meer bestaat van de 1.9JTD(dus het is zeker geen typfout ofzo) vermoed ik dat er dus binnekort een 1.6 Multijet in de Grande Punto en in de Bravo komt. Zowiezo zal die motor verkrijgbaar zijn bij de Alfa Junior.
hier staat dit: fiat.fr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten0.0 al durft de armsteun eens kraken als je er stevig op doorleunt.
Das t enige. Neem een 130pk, dan is je pappie zowiezo weer veel sneller
Tis dan ook hoofdzakelijk voor mijn ma te doen waarschijnlijk, en om 30 te rijden heb je geen 130pk nodig
En krakende armsteunen...dat hebben veel auto's, zelfs een E of een X5 doet dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHeeft fiat eigenlijk plannen om ook een 500 gardinieri (break dus) uit te brengen. Een beetje in navolging van de clubman...
Comment
-
collega van me had vandaag een Barchetta als vervangwagen mee
ondanks dat het één van de eerste modelletjes was - géén lelijk derde remlicht op de koffer dus - had ie nog maar 28.000 km
mooi geluidje, ik was er al redelijk zot van... nu helemaal
die klinkjes
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Nu, ik heb toch een beetje m'n twijfels, 120 km gereden op bijna 20 jaar tijd! Ik zou dat motorke niet zomaar blindelings vertrouwen nie meer... en zeker dat nen bis is: dat zijn zowiezo al niet "de goei"
Qua kas en interieur is het natuurlijk bangelijk
Deze kas met mijn motor: het beste van het beste
maar het gaat toch niet want deze is nen bis
Comment
-
Abarth heeft vandaag de Fiat 500 Abarth Assetto Corse voorgesteld, de in gelimiteerde oplage te verkrijgen racewagen heeft een vermogen van 200 pk!
Toen de Fiat 500 Abarth werd voorgesteld in Genève wisten we dat het niet lang meer zou duren voor er een raceversie van deze wagen gebouwd zou worden. Vandaag kunnen we jullie de Fiat 500 Abarth Assetto Corse voorstellen die in een gelimiteerde oplage van 49 stuks gebouwd zal worden.
De wagen werd ontwikkeld door de Fiat groep en de Abarth ingenieurs en designers. De racewagen beschikt over een volledige racing outfit met aërodynamische spoiler, bredere bumpers, bredere grille, wijde 17″ ultralichte racewielen, kleine racespiegels en twee carbon luchtinlaten in de motorkap. Achteraan vinden we een kleine spoiler, het Abarth logo en dubbele uitlaatpijpen.
Het interieur werd volledig gestripped en heeft dus geen overbodige accessoires meer waardoor de wagen een stuk lichter en bijgevolg sneller is. De wagen is ook voorzien van een roll-bar voor als het mis zou lopen bij het racen. Onder de motorkap vinden we een 1.4 liter 16V turbo die een vermogen van 200 pk heeft en een maximaal koppel van 300 Nm haalt bij 3000 toeren per minuut.
Abarth zou ook nog een ‘road-legal’ Abarth 500 SS versie uitbrengen waarin we ongeveer hetzelfde vermogen verwachten. De toekomst moet dit nog uitwijzen..
Comment
-
Ik zie een paar seicento's voor bijkomen.
Mijn ouders hebben een Fiat Cinquecento (0.9) die qua kleur overeen komt met die hieronder:
(www.autoweek.nl)
Die van ons heeft lichtmetalen velgen.
Comment
Comment