Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
30m verder naar links (naar Geel dus). Bijna tegen de straatkant, dus je zou m zeker gezien hebben als ie er stond
Heel dicht bij mij in de buurt! Heb hem ook al zien staan trouwens alhoewel ik er de laatste tijd nimmer op heb gelet.
Bij Cras in veerle staat momenteel een gele sport uitvoering (wat ik ontzettend knap vind maar nooit zelf zou nemen, uit schrik om de kleur beu te worden) en als ik me niet vergis een witte sport met rode lederen zeteltjes (is wel al verkocht) maar een uiterst mooie configuratie voor dit wagentje.
En BUGA is in Oevel, Westerlo. Oevel is dus idd een deelgemeentje van Westerlo.
Bij Cras in veerle staat momenteel een gele sport uitvoering (wat ik ontzettend knap vind maar nooit zelf zou nemen, uit schrik om de kleur beu te worden) en als ik me niet vergis een witte sport met rode lederen zeteltjes (is wel al verkocht) maar een uiterst mooie configuratie voor dit wagentje.
Jep, die heb ik ook al gezien. Vind ik ook een zeer mooi geel Maar idd... het zelf kiezen op "mijn" nieuwe 500, dat is nog iets anders. Denk dat ik het nog altijd veilig zou spelen en voor wit ga
Jep, die heb ik ook al gezien. Vind ik ook een zeer mooi geel Maar idd... het zelf kiezen op "mijn" nieuwe 500, dat is nog iets anders. Denk dat ik het nog altijd veilig zou spelen en voor wit ga
Prachtige oldtimer Fiat 133L te koop. In uitstekende staat. 60.600 km. Bouwjaar 1975. Technische controle geldig tot eind augustus. Eerste eigenaar. Ongevalvrij. Geen roest. Kleur groen. Jaarlijks onderhouden door dealer. Rijdt nog steeds wekelijks. Prijs overeen te komen.
Comment