Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste FIAT-lovers ,

weten jullie of een iemand die 1.92m groot is in een Fiat Panda (bouwjaar 1992) past?

Comment

• ik ben 1m90 en rijd in een 126 rond... dus het antwoord is ja.

Comment

• Aha, dat is goed nieuws!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          30m verder naar links (naar Geel dus). Bijna tegen de straatkant, dus je zou m zeker gezien hebben als ie er stond
          Heel dicht bij mij in de buurt! Heb hem ook al zien staan trouwens alhoewel ik er de laatste tijd nimmer op heb gelet.

Bij Cras in veerle staat momenteel een gele sport uitvoering (wat ik ontzettend knap vind maar nooit zelf zou nemen, uit schrik om de kleur beu te worden) en als ik me niet vergis een witte sport met rode lederen zeteltjes (is wel al verkocht) maar een uiterst mooie configuratie voor dit wagentje.

En BUGA is in Oevel, Westerlo. Oevel is dus idd een deelgemeentje van Westerlo.

Comment

• En deze staat binnekort voor mijn deur:

Dus als jullie nog ééns in Oosterlo passeren, mag je altijd ééns langskomen

Comment

• Mooi, stoer ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                En deze staat binnekort voor mijn deur:

Dus als jullie nog ééns in Oosterlo passeren, mag je altijd ééns langskomen
                Ik kom hem zoeken

Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                Bij Cras in veerle staat momenteel een gele sport uitvoering (wat ik ontzettend knap vind maar nooit zelf zou nemen, uit schrik om de kleur beu te worden) en als ik me niet vergis een witte sport met rode lederen zeteltjes (is wel al verkocht) maar een uiterst mooie configuratie voor dit wagentje.
                Jep, die heb ik ook al gezien. Vind ik ook een zeer mooi geel Maar idd... het zelf kiezen op "mijn" nieuwe 500, dat is nog iets anders. Denk dat ik het nog altijd veilig zou spelen en voor wit ga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Ik kom hem zoeken

Jep, die heb ik ook al gezien. Vind ik ook een zeer mooi geel Maar idd... het zelf kiezen op "mijn" nieuwe 500, dat is nog iets anders. Denk dat ik het nog altijd veilig zou spelen en voor wit ga
                  Heb ik dan ook gedaan. WIT!

Comment

• weet een Fiat 133 tekoop staan...met nog geen 52.000km op de teller...

Comment

• 133L

Prachtige oldtimer Fiat 133L te koop. In uitstekende staat. 60.600 km. Bouwjaar 1975. Technische controle geldig tot eind augustus. Eerste eigenaar. Ongevalvrij. Geen roest. Kleur groen. Jaarlijks onderhouden door dealer. Rijdt nog steeds wekelijks. Prijs overeen te komen.

Comment

• Fiat 500, deze foto heb ik genomen op de Champs Elysées in Parijs

Comment

• Voor de liefhebbers, een Fiat filmpje:
                          Watch the celebration of the second birthday of the Fiat 500. http://www.fiat500.nl

Comment

• Veel plezier voor weinig geld

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• edit.
                              Last edited by ; 30/07/2009, 23:50.

Comment

• Iemand een idee wat de huidige leveringstermijn is van een nieuw te bestellen Fiat 500?
                                BMW F30 316d Sportline - '13
                                BMW Z3 1.8 -- '97
                                --------------------------------------------------------------
                                2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Fiat

Fiat ruuuuuulezzzzz !!!!!!!!!!!

Ik rij zelf me ne Fiat Stilo 1900 JTD van 2002 en wil graag ne Fiat 600 van 1970-1973
                                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    Fiat had vroeger vooral succes in het bouwen van kleine auto's: een overzicht...

Fiat 500

Fiat 600

Fiat 850

Fiat 126

Fiat 127

Fiat 133

Fiat 600 ... Nicee !!!

Comment

• mijn Fiat Stilo 1900 JTD van 2002

Comment

• Knappe auto, zo'n Stilo 3-deurs (itt tot de 5 deurs). Tevreden van? Rijdt dat goed? Have fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Knappe auto, zo'n Stilo 3-deurs (itt tot de 5 deurs). Tevreden van? Rijdt dat goed? Have fun!
                                          Rijd heel goe ik heb er plezier aan ... Ik ben heel tevreden over de auto , zeker van de prijs/ kwaliteit ...

Comment

Working...
                                          X