Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Altijd een knappe auto gevonden. Helaas veel cowboy-verhalen van moeten vernemen: kar met veel kinderziektes.

Maar als je ervan gevrijwaard blijft heb je natuurlijk lak aan dergelijke verhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Altijd een knappe auto gevonden. Helaas veel cowboy-verhalen van moeten vernemen: kar met veel kinderziektes.

Maar als je ervan gevrijwaard blijft heb je natuurlijk lak aan dergelijke verhalen
      Ik heb nog geen problemen ondervonden
      alles werkt prima
      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• De nieuwe Fiat 500 van mijn ma wordt de 2e week van november geleverd. Zo is het ons toch gezegd door de garage... De Z3 rijdt dus nog 1 maand .
        BMW F30 316d Sportline - '13
        BMW Z3 1.8 -- '97
        --------------------------------------------------------------
        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Altijd een knappe auto gevonden. Helaas veel cowboy-verhalen van moeten vernemen: kar met veel kinderziektes.

Ik heb nog een maand of 2 met een 115pk-jtd rondegereden (aanloopwagen). Vinnige kar, maar geen zetels om veel in te vertoeven. Ik kreeg rugpijn...

Comment

• Ik heb geen problemen met mijn zetels , ik kan hem ook in hoogte verstellen dus lekker laag gaan zitten

Comment

• Wat past het best, vooraan op een Fiat 500:

- een "normale" nummerplaat
              - zo'n groter Europees exemplaar

Ik twijfel...
              BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

• Ik denk dat da heel weinig verschil maakt zenne ...

Comment

• Fiat 500 krijgt steevast rode kaart op autokeuring

08:23 Eigenaars van een Fiat 500 die hun wagen willen verkopen, raken niet door de keuring in ons land. Knelpunt is de achterwielophanging van de 'Auto van het Jaar 2008'.
                  De wagen raakt niet door de keuring voor verkoop omdat de ophangingtest in België naar verluidt erg streng is. In andere landen wordt de test zelfs niet uitgevoerd.
                  Fiat België zegt dat de auto wel degelijk veilig is, maar de test op de autokeuring verouderd is. Er zou aan een nieuwe procedure gewerkt worden.

Vreemd dat ze hier nog met zo'n oud systeem zitten...

Comment

• 'k heb ook net zo'n artikel gelezen op destandaard.be. Als je een 500 tweedehands wilt keuren voor verkoop is ie steevast gebuisd. Daar sta je dan met zo'n knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                      'k heb ook net zo'n artikel gelezen op destandaard.be. Als je een 500 tweedehands wilt keuren voor verkoop is ie steevast gebuisd. Daar sta je dan met zo'n knappe wagen
                      Is niet alleen bij de 500. Heel veel kleine en lichte auto's hebben er last van, genre Peugeot 106, Chevrolet Matiz, 2pk, enz. Is trouwens alleen in België een probleem. Maar waarom daar nu plots zo'n spel van wordt gemaakt als het om een populaire Fiat gaat...
                      Tja, hoge bomen vangen veel wind zeker...

(natuurlijk is het wel heel vervelend als je er zelf mee zit)
                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oesje, en mijn moeder heeft net één besteld .

Ze heeft al contact opgenomen met de garage en blijkbaar is haar 500 al gemaakt en staat ie nog in Polen, te wachten om naar België getransporteerd te worden.

We gaan er dus 4 jaar gebruik van maken en daarna zal ie in de tuin gezet worden, als "sierpot" voor wat planten en struiken en zal de Z3 terug als dagelijks auto moeten gebruikt worden .

Efkes serieus. We zitten er zelf toch wat mee verveeld eerlijk gezegd want 't is toch niet leuk te horen...
                        Last edited by Astraatje; 27/10/2009, 21:07.
                        BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

• Motor terug vanachteren leggen en iedereen is content

Comment

• Eene fiat ritmo 65 ofoziets isda zeldzaam wat er staat hier eene te koop in de buurt.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                              Eene fiat ritmo 65 ofoziets isda zeldzaam wat er staat hier eene te koop in de buurt.
                              zeer zeldzaam!

Een foto zou leuk zijn

Comment

zeer zeldzaam!
                                Zeker als hij al zijn plaatwerk nog heeft
                                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Veel geel opkomst voor de 500

Comment

• Het Fiatje is vandaag afgeleverd!

Weliswaar een erbarmelijk weer om een nieuwe auto door te jagen maar kom, 't dient om te rijden dus dat heeft het gedaan . De eerste 150 km staan al op de teller en 't rijdt best wel leuk (alhoewel ik in't begin wel de indruk had dat de handrem nog continu opstond ). Het autootje ziet er echt wel knap uit en ons ma is er op.

Tot nu toe gaat de toerenteller niet boven de 4.000 o/m en heb ik er nog maar maximum 130 km/h op autosnelweg mee gedaan. Morgen eens alles bekijken want toen ik vanavond bij mijn ouders kwam, was het al donker en koud. Dus rap de auto in en gazze geven .

Na 150 km staat het gemiddeld verbruik op 7,6l/100 km. Best wel veel maar ja, 't is nog maar een splinternieuw autootje. Hopelijk daalt dit toch (alhoewel met ons ma, die vooral veel korte afstanden doet ).

Morgen probeer ik wat foto's te nemen van een momenteel al vrij vuile witte Fiat 500 (vooral zijn achterklep) en natuurlijk gaan we er nog eens mee toeren. Er moet, asap, 1.000 km op de teller staan zodat we eens tot tegen de rode zone kunnen gaan .
                                    BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                                      al vrij vuile witte Fiat 500 (vooral zijn achterklep)
                                      Probeer die maar proper te houden... Onmogelijk. Alle vuil van de achterwielen wordt gekatapulteerd op de achterklep. Ik heb al zitten zoeken naar spatlappen, maar Fiat maakt er geen, vrees ik.
                                      2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• ben benieuwd naar fotos van je 500 astraatje...vuil of niet

@Thorens...is dat zo erg bij een 500 ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                                          @Thorens...is dat zo erg bij een 500 ook...
                                          Eén van mijn weinige ergernissen aan de auto.
                                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Working...
                                          X