Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een zalig ding. Je bent een baas als je er hiermee zou rondrijden, wil die blikken eens zien van de eigenaars van zo'n ''oude'' Uno.

Volkswagen Gol is ook een leuke, ook te vinden in Brazilië.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Als je wilt valt er ook wel wat te maken van een 500L.

Motor: 1,3 Multijet Commonrail - Hestekræfter: 85 vilde hestekræfter. - Dæk: 245/35-19 Bridgestone - Fælge: Fik den med standard 16”

Comment

• Low riding 500.

Comment

• Ik heb een punto van 2012, een 1,2 benzine met maar 70 pk en ik ben er ongelooflijk tevreden mee. Mijn zus heeft een 500C en beide zijn echt schitterende auto's! Love Fiat! 2013-03-20 15.24.57.jpg

Comment

• image.jpg

Comment

• Fiat 125 .

Comment

• Comment

• Heerlijk sfeertje op die foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                    Fiat 125 .
                    nee, een Lada in luxe-uitvoering, min of meer gebaseerd op de Fiat 124 Special, die ook die dubbele koplampen had.

Comment

• Moet me toch van het hart als liefhebber van Italiaanse wagens, maar wat een triestig gamma heeft Fiat toch.
                      Punto en Bravo zijn bejaarde modellen waarmee gebradeerd wordt, de gewone 500 is een leuk dingetje en à la limite de cabrio ook nog maar man wat zijn die 500L, Living en Trekking varianten toch echt ondingen
                      Alfa en Lancia zijn niet veel beter met een opgewarmde Giulietta en rebadgede Chryslers
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Is deze hier al gepasseerd ? Kvin het wel cool geloof ik

http://www.icarreview.com/new-fiat-127-review-render-of-the-21-st-century/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                          nee, een Lada in luxe-uitvoering, min of meer gebaseerd op de Fiat 124 Special, die ook die dubbele koplampen had.
                          Juist , de 125 had vierkante koplampen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                            Is deze hier al gepasseerd ? Kvin het wel cool geloof ik

http://www.icarreview.com/new-fiat-127-review-render-of-the-21-st-century/
                            Ja hoor KLIK

Zal er wel nooit van komen zeker?

Comment

• Ok, dikke oeps
                              Ik ben vaak te lui om die (slecht werkende) zoekfunctie te gebruiken

Niettemin, blijft cool en lekker niét afgerond wat blijkbaar de norm is tegenwoordig

Comment

• Comment

• uploadfromtaptalk1392638621678.jpg

Sent from my V370 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten

Sent from my V370 using Tapatalk
                                    Zit genoeg rubber onder.

Comment

• Comment

• Knap !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                          Knap !
                                          30mm H&R verlagingsveren doen de auto goed, de 17" velgen passen prima qua design bij de Panda.

Comment

Working...
                                          X