Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fiat Panda Bianca 750.

Comment

• Big-Turbo Swap Fiat 500 - One Take.

Buy The Smoking Tire Limited T-Shirt ONLY from August 9th-19th, 2016 at this link here! http://www.teespring.com/thesmokingtireThis Fiat 500 began its life a...

Comment

• Comment

• Cool looking Panda.

Comment

• Last edited by ; 25/09/2016, 12:00.

Comment

• Hij ziet er uit als een "Trekking" maar het is gewoon een aangepaste Lounge.
              Last edited by ; 25/09/2016, 12:02.

Comment

• Wielen vind ik te groot en open, te veel velg te weinig band.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• fiat 238

Comment

• Arancio Tramonto.

Comment

• Byebye FIRE, hello FireFly ?

http://corsaitalia.com/nieuwe-drie-en-viercilinder-voor-fiat-gse-firefly/

Comment

• rechttoe, rechtaan lijnen blijven toch leuker dan de huidige overdaad aan design ..

Comment

• Dit was (is)een prachtig wagentje.
                                Last edited by camaro 68 rs; 30/10/2016, 12:12.
                                Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

rechttoe, rechtaan lijnen blijven toch leuker dan de huidige overdaad aan design ..
                                  Absoluut, ik ben ook geen fan van al die onnodige vouwen en knikken die tegenwoordig mode lijken te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

rechttoe, rechtaan lijnen blijven toch leuker dan de huidige overdaad aan design ..
                                    Hele leuke wagen net zoals de grotere Tipo 16v.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Snelle Panda Turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Ik zou toch wel heel graag een setje van deze spatbord-verbreders in handen willen krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Wielen vind ik te groot en open, te veel velg te weinig band.
                                          vind ik ook, 1 a 2 inch te grote velg.

Comment

Working...
                                          X