Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIAT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIs dat een Uno break?
Waar heb jij die gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVanaf heden ben ik een Fiat Lover
Comment
-
De miserie met onze Punto blijft maar aanhouden. Nu gaat er af en toe een rood lampje branden met het teken van een stuur. Naar de garage geweest en nu kan het zijn dat de sturing van het servostuur kapot is. 780,00 EUR kosten als het zo moet zijn. Maar het kan ook zijn dat het dat niet is aangezien het niet altijd brandt maarja... Plus bestaat de kans dat één van de injectors het aan het begeven is aangezien wij ook vaak een oranje lampje krijgen dat aangeeft dat er een foute meting is gebeurd in de motor ofzoiets. Nog zwaar kosten dus. Plus de gewoonlijke 'foutmeldingen' van dat onze remlichten niet zouden werken...
En dat voor een auto van nog geen 6 jaar en met 90000 km...
Spijtig dat ik door deze auto het vertrouwen in de Italiaanse autoindustrie volledig verloren ben. Zeker als ik de mooie Alfa's van tegenwoordig zie... Maar nooit meer een Italiaan voor mij op de oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenach...FIAT lovers... wij zijn het meest bedreigde soort op AW...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenach...FIAT lovers... wij zijn het meest bedreigde soort op AW...
Sure thing, ik wist hier ietsje respect te brengen met mijn GP, maar dan na die lakfouten was het weer zwaar kapot. Achja, soit, onbekend is onbemind;>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenSure thing, ik wist hier ietsje respect te brengen met mijn GP, maar dan na die lakfouten was het weer zwaar kapot. Achja, soit, onbekend is onbemind;>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenDe miserie met onze Punto blijft maar aanhouden. Nu gaat er af en toe een rood lampje branden met het teken van een stuur. Naar de garage geweest en nu kan het zijn dat de sturing van het servostuur kapot is. 780,00 EUR kosten als het zo moet zijn. Maar het kan ook zijn dat het dat niet is aangezien het niet altijd brandt maarja... Plus bestaat de kans dat één van de injectors het aan het begeven is aangezien wij ook vaak een oranje lampje krijgen dat aangeeft dat er een foute meting is gebeurd in de motor ofzoiets. Nog zwaar kosten dus. Plus de gewoonlijke 'foutmeldingen' van dat onze remlichten niet zouden werken...Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenEn dat voor een auto van nog geen 6 jaar en met 90000 km...
Spijtig dat ik door deze auto het vertrouwen in de Italiaanse autoindustrie volledig verloren ben. Zeker als ik de mooie Alfa's van tegenwoordig zie... Maar nooit meer een Italiaan voor mij op de oprit.
echt wle jammer... ik heb met de mijne nog geen enkel probleem gehad.. en het is ook een 1.2 naftje...
alleen 1 ding vorige week toen ik ene brief van fiat auto belgio kreeg
blijkbaar kan er met punto's uit de serie waar de mijne vandaan komt iets schelen met het motormangement.
met als gevolg dat hij vorig weekend in de garage zat voor een kosteloze check up incl. een Grande punto als vervangwagen
wel leuk voor een wagen die 2e hands gekocht is en intussen al 4 jaar oud is...ze konden het evengoed in de doofpot steken.
dus itt tot velen heb ik nog niks te klagen over de service van FIAT. geen gezever, auto binnen, gratis vervangwagen, en 2 dagne later kon ik er terug om.
knap werk. een pluim voor FIAT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
...
knap werk. een pluim voor FIAT
Comment
-
uit autoweek.nl
In de komende Dakar-rally, die op 6 januari van start gaat, rijdt een vreemde eend mee. Fiat zet namelijk twee Panda’s Cross in.
Tussen het rallygweld van de deelnemers van de Dakar-rally rijden twee opvallend bescheiden Fiat Panda’s mee. Die moeten het doen met de 1,3-liter multi-jet diesels met 105 pk. Ze zijn voorzien van inschakelbare vierwielaandrijving en een sperdifferentieel. Daarnaast heeft de rallyauto instelbare schokbrekers en is de wielophanging ingrijpend aangepast.
Om de auto’s extra rallywaardig te maken, zijn de Panda’s onder meer voorzien van aluminium beschermplaten, drie reservewielen en drinkwaterwaterreservoirs van tien liter. De twee rally-Panda’s worden vergezeld van een Sedici-servicewagen en twee Iveco vrachtauto’s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk denk dat het puur een reklamestuntje is om de degelijkheid van de JTD aan te tonen.
Om nu te hopen op winst, dat is iets te voorbarig me dunkt
Comment
Comment