Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIAT Lovers
Collapse
X
-
The Pretender
Laat ons gewoon op volgende link klikken: https://www.google.be/search?biw=192...4dUDCAc&uact=5
Dan kan dit topic, voor u alvast, op slot.
Comment
-
Ik las tot mijn grote verbazing dat in Frankrijk vanaf vandaag (6/12) de orderboeken opengaan voor een nieuwe versie van de huidige 500(C), ditmaal met een nieuw motorblok:
De 1.0 Firefly driecilinder met 70pk (dezelfde motor als in de 500X 120pk, maar dan zonder turbo) en mild hybrid, dit ter vervanging van de 1.2 69pk. Enkel voor wie de dualogic nog wilt blijft de 1.2 behouden in afwachting van een nieuwe automaat. Verder geen esthetische wijzigingen blijkbaar.
Dat ze nog even volhouden bij Fiat en ge kunt uwe nieuwe 500 ineens inschrijven als youngtimer
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Comment
-
Haha zalig
Je kan heel veel zeggen over Italianen, maar de auto's die ze maken en dan eigenlijk (veel te) lang verkopen, blijven er goed uitzien...
Als ze hem dan toch nog blijven verkopen, is het een zeer goede zaak dat ze hem blijven updaten.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Haha, kwestie van lang genoeg volhouden en ge hebt een instant klassieker hé
Wat de lijn/styling betreft kan de 500 nog steeds mee, enkel jammer dat ze niks doen met het interieur. Niet zozeer qua dashboard, maar wel bijvoorbeeld de zetels (hoogteregeling) en de deurpanelen, zowel qua vormgeving/indeling als materiaal gebruik. Om dan nog te zwijgen over de bekende zwakke punten sinds 2007 waar ze niks aan doen en die toch simpel op te lossen zijn…
Maar ja, Fiat overleeft al ettelijke jaren op de 500 volgens mij, dus minimale investering voor maximaal rendement zeker ? :/
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Comment
-
4 fiat 500 eigenaars die ik ken zijn intussen aan hun 2de op rij bezig, ik denk niet dat ik ooit meer mensen heb zo modeltrouw gekend, vroeger zullen er veel kever-aars 2x gekeverd hebben en citroen cx, volvo 200 reeks zaten in zelfde schuitje, maar daar ben ik te jong voor
Comment
-
Ik zou zelfs meer zeggen, ik wil voor zolang het kan een 500 in mijn leven.
Dat is al eens een 1.2 geweest, een 1.3 diesel cabrio en nu een Abarth cabrio.
Ik had heel graag eens een TwinAir gehad (vermogen maakt niet uit), en ben heel benieuwd naar de nieuwe hybrid (1.0 3-cylinder) en de volledig elektrische, zowel de oude (moet je uit USA importeren) en de nieuwe.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenen zeggen dat er in B. ooit ook zoiets lag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
De Impériafabriek in Nessonvaux bij Trooz. Het gedeelte van de piste dat als een verhoogde bocht tussen de daken van de fabriek was aangelegd, bestaat nog, in zeer onderkomen staat. Het gedeelte dat zich op de begane grond van het fabrieksterrein bevond, is afgebroken.
Comment
Comment