Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIAT Lovers
Collapse
X
-
Mijn grootvader had een donker bruine in diesel, vind geen foto's in die kleur. Ik dacht dat daar Mirafiori op stond. Had ook zo die trapjes aan de versnellingspook. En van die schapenhoezen hadden ze er ook in.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenOngeveer. Met 60 of 72 pk, afhankelijk van de versie was er veel bult, maar weinig powerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een Opel Rekord diesel destijds had ook zo'n bult, maar daar zat een Peugeot Indenor 2,3 in dacht ik.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie hadden een 2.0 diesel, denk ikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen Opel Rekord diesel destijds had ook zo'n bult, maar daar zat een Peugeot Indenor 2,3 in dacht ik.
55, 60 en 65 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Volgens mij hebben ze er dadelijk de 2,5 ingestoken. Vanaf de Supermirafiori dacht ik, ervoor hadden die geen diesels bij Fiat auto's dacht ik. Moet ergens vanaf 1979 geweest zijn imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
2.0, 2.1 en uiteindelijk de 2.3
55, 60 en 65 pkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
neenee, die 2.0 60 pk ook, die 132 was ook 2.0 en 2.5Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin de opel niet die 2.5, geen idee wrm nooit in feite, mss wou pug die voor zich houdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Volgens mij hebben ze er dadelijk de 2,5 ingestoken. Vanaf de Supermirafiori dacht ik, ervoor hadden die geen diesels bij Fiat auto's dacht ik. Moet ergens vanaf 1979 geweest zijn imo.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPfff, hier zitten serieuze kenners, leuk toch!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 2.5 was onbetaalbaar in italie, alles boven de 2000 cc
maar ge mocht dan ook sneller op de autostrade
2.5 mocht 140 en een 1100 maar 90 ofzo...machocultuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDiesel was tot 2.5 fiscaal draaglijk. Anders zou Fiat zich er ook niet aan gewaagd hebben. Exportmarkten speelden omzeggens geen rol in hun productbeleid.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment