Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben benieuwd wanneer we zicht zullen krijgen op de nieuwe design-richting van Fiat nu ze tot de Stellantis-groep behoren. Hopelijk komt er binnenkort eens een concept.
Ik ben benieuwd wanneer we zicht zullen krijgen op de nieuwe design-richting van Fiat nu ze tot de Stellantis-groep behoren. Hopelijk komt er binnenkort eens een concept.
Ben ook erg benieuwd wat die nieuwe hoofdontwerper "François Leboine" er van gaat maken "design-wise", als zijn nieuwe Renault 5 een indicatie is, heb ik er wel goede hoop in.
Die CentoVenti van FIAT vind ik echt een mislukt ding, hoop echt dat die zo snel mogelijk het museum in geschoven wordt, en er nooit meer uit komt.
De volgende generatie Panda moet weer een Panda worden, met een moderne interpretatie van het origineel maar dan wel als 5-deur versie, 3-deur versies wil niemand meer hebben in deze klasse.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Deze leek wat op een 404 maar was mooier imo, zeker die voorkant.
En dan zijn er nog de verschillende modellen van British Motor Company uit die periode, verkocht onder een hele reeks merknamen van Austin tot Wolseley. Allemaal gebaseerd op dezelfde tekeningen van Pininfarina, maar met onderling afwijkende afmetingen (de Peugeot was de kleinste, dat was een grote middenklasser, de Fiat en de BMCs waren de grootste auto's van hun respectievelijke constructeurs). Blijkbaar was iedereen vergeten om Pininfarina een exclusiviteitsverbintenis op te leggen.
Comment