Fiat X1/9 (1981)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIAT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk ben benieuwd wanneer we zicht zullen krijgen op de nieuwe design-richting van Fiat nu ze tot de Stellantis-groep behoren. Hopelijk komt er binnenkort eens een concept.
Die CentoVenti van FIAT vind ik echt een mislukt ding, hoop echt dat die zo snel mogelijk het museum in geschoven wordt, en er nooit meer uit komt.
De volgende generatie Panda moet weer een Panda worden, met een moderne interpretatie van het origineel maar dan wel als 5-deur versie, 3-deur versies wil niemand meer hebben in deze klasse.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Zotye Multiplan, de Chinese Fiat Multipla werd nieuw verkocht voor 10.000 euro
Maakt het ontwerp niet uit voor zo'n prijs? Er was zelfs een elektrische versie.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...toch straf van pug dat de 404 in ieders geheugen gegrift staat als dé europesche auto met de punten...hoe noemt dat specifiek ook alweer?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDeze leek wat op een 404 maar was mooier imo, zeker die voorkant.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
- Likes 1
Comment
Comment