Moretti...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIAT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenBest mooi maar die zal het wel niet zijn hij zou namelijk geen deuren hebben maar kettinkjes .. en 't is zeker een cabrio, echt genre Mehari dus
Maandag ga ik er eens naar gaan kijken
heb ff snel gezocht en ben dit tegen gekomen. Een mehari op fiat uno basis
Found this Fiat Uno Based Mehari on an Argentinean For sale site.
All the information is here but you'd need to go to
www.autofoco.com or www.spook.com.ar to see if its still for sale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenis dat vna die servo niet verholpen bij jullie???
dat was een storing in het motormanagement, gelukkig kwam he tniet bij mij voor, maar ik heb er enkele maanden geleden wel een brief van gekregen van FIAT belgio dat dit kostenloos werd verholpen, dan heb ik hem toch maar binnengedaan, alst voor niets is
en het was trouwens een 2ehands uit 2002 dus knap werk van FIAT
Dan heb je geluk met je wagen. Waarschijnlijk hebben er nog velen geen problemen met hun Fiat maar wij hebben ze dus wel en mede door onze garage zijn wij het vertrouwen in Fiat compleet kwijt en zal er dus nooit meer ene in huis komen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenDan heb je geluk met je wagen. Waarschijnlijk hebben er nog velen geen problemen met hun Fiat maar wij hebben ze dus wel en mede door onze garage zijn wij het vertrouwen in Fiat compleet kwijt en zal er dus nooit meer ene in huis komen!
Dat zei m'n ma twintig jaar geleden ook.
Tegenwoordig slaapt mijn koffiemolen op dezelfde plaats waardat ooit hun gele roestbak stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk denk dat ik weet welk model Alex gisteren bedoelde:
Fiat Campagniola
Dat zou wel eens kunnen. Het was niet deze die dédé gepost heeft, al heeft ie er wat van weg
de foto's komen dadelijk1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
kweenie de auto heeft zelfs geen papieren meer ... is volledig ongevalvrij en van de eerste eigenaar, maar staat nu zeker al tien jaar stil .. bedoeling is om hem wat op te knappen en hem hopelijk tegen de zomer klaar te hebben als autootje voor in knokke1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Allé onze Punto staat voor de verandering nog es in panne!
Dat het maar vlug 12 maart is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenAllé onze Punto staat voor de verandering nog es in panne!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenAllé onze Punto staat voor de verandering nog es in panne!
Vreemd, wij hebben er al twee gehad, de eerste was echt een van de allereersten van de Punto MKII en nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenVreemd, wij hebben er al twee gehad, de eerste was echt een van de allereersten van de Punto MKII en nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Comment
-
Pas nog de gedetailleerde wegtest van de Fiat Coupé 20V Turbo gelezen (staat in dezelfde AG als de Lotus Elise )
Of ik ze nu mooi of lelijk vind weet ik nog altijd niet, maar toch ook een kar om van te houden hoor
Comment
Comment