Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ha ja, die kar heb ik al in het echt gezien, in Zolder, remember?
    Ik vind dat nog een mooi auto'tje en met dat blauw interieur is hij nog sportief ook. Maar ik wist toen ook al hoe je dacht over Fiat
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door timothy
      Ha ja, die kar heb ik al in het echt gezien, in Zolder, remember?
      Ik vind dat nog een mooi auto'tje en met dat blauw interieur is hij nog sportief ook. Maar ik wist toen ook al hoe je dacht over Fiat
      Yep I remember Over de looks klaag ik ook niet want het is naar mijn mening nog altijd één van de mooiste uit zijn klasse (wat na de facelift wel veranderd is).
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

      Comment


      • #23
        Fiat had vroeger vooral succes in het bouwen van kleine auto's: een overzicht...


        Fiat 500




        Fiat 600




        Fiat 850




        Fiat 126




        Fiat 127




        Fiat 133

        Comment


        • #24
          Eigenlijk hanteerde Fiat toen een eigenaardige verkoopspolitiek, want de drie laatste auto's van hierboven, zijnde de 126, 127 en 133 stonden in dezelfde periode in het gamma. Terwijl dit toch drie wagens waren uit hetzelfde segment, namelijk die van de stadsauto's.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
            Eigenlijk hanteerde Fiat toen een eigenaardige verkoopspolitiek, want de drie laatste auto's van hierboven, zijnde de 126, 127 en 133 stonden in dezelfde periode in het gamma. Terwijl dit toch drie wagens waren uit hetzelfde segment, namelijk die van de stadsauto's.
            En dan had je ook nog de 128 toch ook niet veel groter dan 127 of 133...

            Comment


            • #26
              Fiat scheurijzers...

              131 Abarth

              Comment


              • #27
                Fiat scheurijzers... (bis)

                Ritmo Abarth

                Comment


                • #28
                  Fiat Dino Spider

                  Momenteel de duurste Fiat - oldtimer, en terecht, want dit is toch prachtig



                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                    Fiat scheurijzers... (bis)

                    Ritmo Abarth

                    Onze kuisvrouw heeft nog zoeentje gehad ... in een soort 'electric green', als ik zo vrij mag zijn het kleur zelf een naam te geven.
                    En ja, ik ben er heel zeker van dat 't een abarth was, want ze vertelde indertijd dat 't vergelijkbaar was met een GTI
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

                    Comment


                    • #30
                      Als ik me niet vergis, heeft deze generatie (Ritmo en dergelijke) ervoor gezorgd dat Fiat (soms terecht) het imago van bucht heeft gekregen.
                      Lada's waren in die tijd onder licentie gebouwde Fiats.

                      Comment


                      • #31


                        Ons ma haar geval. Eigenlijk is het zoals bij '0DAVID0', onze eerste en mogelijk ook laatste Fiat. Niet dat we er ontevreden van zijn, maar als je van een onevenaarbaar betrouwbare mazda komt, dan is nen italiaan wel een beetje ne shock

                        Nu klapt de klink van de pasagiersdeur niet meer vanzelf terug. Klein mankementje, maar op den duur wel storend. Dashboard kraakt ook wel soms. Maar als je er eens deftig op klopt, stopt het wel. Nuja, het is niet de beste methode want je doet er meer kwaad mee dan goed. Maar op dat ogenblik is het toch het beste Wat '0DAVID0' zei over die lampjes dat aangaan zonder enige reden, dat hebben wij soms ook wel voor, maar is maar af en toe. In ieder geval vind ik dat een probleem dat niet echt de moeite is om daarvoor de bekabeling te laten veranderen. Meestal gaat het lampje uit nadat je even het contact af zet en dan terug start.

                        Deze is een 1.2 16V selespeed. Een versnellingsbak die naar mijn mening nogal veel van het vermogen opslorpt.

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door autofreak
                          Lada's waren in die tijd onder licentie gebouwde Fiats.
                          idem voor de Seats
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door autofreak
                            Als ik me niet vergis, heeft deze generatie (Ritmo en dergelijke) ervoor gezorgd dat Fiat (soms terecht) het imago van bucht heeft gekregen.
                            Lada's waren in die tijd onder licentie gebouwde Fiats.
                            Dat was de Fiat 124 Berline, die een tweede jeugd kreeg met de Lada 1200. Alleen was de 124 er vanaf '66 tot ver in de 70'er-jaren. De Lada was nog tot eind de tachtiger-jaren te koop... Hetzelfde alsof je nu een R5 (ik zeg maar iets) nieuw te koop zou aanbieden in uw gamma.

                            Fiat 124



                            Lada 1200

                            Comment


                            • #34
                              Knap 127-tje

                              Comment


                              • #35
                                Nog wat enkele Fiat - models:
                                Fiat Tempra:


                                Comment


                                • #36
                                  De Fiat Albea: (minder bekend hier)

                                  Comment


                                  • #37
                                    De nieuwe Fiat Palio

                                    Comment


                                    • #38
                                      Fiat Doblo

                                      Comment


                                      • #39
                                        Fiat Idea

                                        Comment


                                        • #40
                                          Die nieuwe Palio heeft precies de koplampen van de nieuwe Polo! Is die hier eigenlijk wel verkrijgbaar?

                                          En Audiboy: bij die Albea staat een rood kruisje, ik zie nix!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X