Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij zal waarschijnlijk ook veel van die dure abonnementen hebben, en bij die stealers op onderhoud gaan.
En elke dag veel te snel voorbij jouw huis vlammen.
val in herhaling, maar 'hier' rijdt er echt kwasi niemand nog aso...niet de bmw's maar ook niet de jeugd...als ik aan zee zit valt me dit telkenmale op dat ik daar steeds wordt ingehaald op n-wegen aan de toegelaten 70 terwijl er hier bijna een totaalverbod op is
Hij zal waarschijnlijk ook veel van die dure abonnementen hebben, en bij die stealers op onderhoud gaan.
En elke dag veel te snel voorbij jouw huis vlammen.
Idd! Het zijn ook overwegend Benzen, maar dat komt waarschijnlijk omdat er zo'n stealer garage op een paar honderd meter van mijn huis ligt. De 'technical experts' moeten die ergens testen hé.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Pfff, dat ding weegt 2650kg. Breng die gewoon uit zonder 4matic (weer honderd kilo uitgespaard) met de 3L zescilinder. Vermogen genoeg om comfortabel te cruisen. Mogen ze imo trouwens ook doen met de huidige S-klasse. Waarom hebben buiten de S350d alle modellen vierwielaandrijving ?
Comment