Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenén 0 - 100 - 0 in nog geen 8 seconden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten4.5 seconden zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTerug tot nul ook hé kwal
Ah fuck ik dacht dat ie hem gewoon mistypt had doordat de 8 en de 5 boven elkaar staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAh fuck ik dacht dat ie hem gewoon mistypt had doordat de 8 en de 5 boven elkaar staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFoto's? Klinkt veelbelovend?
Is zo'n Damptronic eigenlijk wel de moeite in vgl met de OEM PASM?
Ik vind de vorige mails over dit topic niet direct maar PASM systeem van Porsche bestaat uit Bilstein Damptronic electronische dempers. De kern van het syteem verandert dus niet, ze zullen de dempers anders aansturen en misschien de 'failsafe' (wanneer het elektronisch aansturen wegvalt) karakteristiek aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFoto's? Klinkt veelbelovend?
Is zo'n Damptronic eigenlijk wel de moeite in vgl met de OEM PASM?
Wat betekent OEM eigenlijk ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk BerichtenWat betekent OEM eigenlijk ????
... twee seconden Vlaams denkwerk ... Originele Eerste Montage ... naar alle waarschijnlijkheid, right ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk Berichten... twee seconden Vlaams denkwerk ... Originele Eerste Montage ... naar alle waarschijnlijkheid, right ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk BerichtenWat betekent OEM eigenlijk ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDit met oranje pinkers.
Of toch misschien een ander kleur...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Maar wel spijtig van die extra bumperblokken die er altijd opgezet worden voor de VS!
Comment
Comment