Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
enkel op foto, of zou je die ook liever hebben dan je blauwe gevaar?
oei...da's ne moeilijke... voor mij staan Maritime, Mint Green en Rubystone (dat roze) op dezelfde hoogte...zou ni direct kunnen kiezen. Op termijn en moest de kans zich voordoen dan zou ik graag een N-GT versie hebben (nog lichter, nog meer track gericht)... en dat mag dan gerust zo een roze of een Mint green zijn hoor...niks op tegen. Is wel louter hypothetisch want ik zie de mijne ni rap weggaan...prijzen voor een N-GT worden ook té om te kunnen spreken van een "ruil"
Hier in Gent rijdt een sinds een tijdje een 997.2 Cabrio rond, een S.
Maakt een fenomenaal mooi geluid, 't is nu al de 3de keer dat ik hem tegenkom en elke keer ben ik verbaasd. Klinkt totaal anders dan op video, echt mooi en bassig zoals het hoort. Vrij luid ook.
Dus ja, ik dacht andere uitlaat.. ik weet waar hij woont en ik passeer er regelmatig. Uitlaat geïnspecteerd (van ver, anders denken mijn vrienden dat ik gek ben ofzo ) en 't leek gewoon stock 997.2 S te zijn, dus 4 pijpjes. De 2 binnenste waren wel merkbaar vuiler dan de buitenste dus ik vermoed een kleppensysteem.
Mijn gedacht is ofwel:
- aftermarket uitlaat die ik niet ken
- pre-FL naar FL ombouw? eigenaar had ervoor ook een 997 S Cab, met PSE dacht ik, zelfde kleur en alles.
Nrplaat is BAR-911 (Ugeken en co zullen hem wel kennen, is van Ag.R.)
De reden waarom ik het hier zet is omdat ik het graag wil weten wat er met die kar is Klinkt alleszins voor geen meter als een FL DI blok.
De 2 binnenste waren wel merkbaar vuiler dan de buitenste dus ik vermoed een kleppensysteem.
ne facelift 2S heeft gewoon een opzetstuk op de uitlaat om daar een dubbele van te maken. De echte buis zit halfweg op de 2 uitlaatpijpjes. Kleppensysteem kan er dan niks mee te maken hebben.
ne facelift 2S heeft gewoon een opzetstuk op de uitlaat om daar een dubbele van te maken. De echte buis zit halfweg op de 2 uitlaatpijpjes. Kleppensysteem kan er dan niks mee te maken hebben.
Dus zoals bij de pre-FL? Daar zie je dat ook (vooral in 't donker als je er dan achter rijdt)
Heeft iemand de link van een filmpje van een 997 GT3 op circuit die op het einde van het filmpje een paar bochten knap aaneen drift, en daar net voor achter een Alfa 75 zit die ook een mooi driftje zet, ik vind het niet meer
Heeft iemand de link van een filmpje van een 997 GT3 op circuit die op het einde van het filmpje een paar bochten knap aaneen drift, en daar net voor achter een Alfa 75 zit die ook een mooi driftje zet, ik vind het niet meer
Comment