Oorspronkelijk geplaatst door Maarten
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDeze had minder geluk, heeft 1 of 2 rondjes gereden en kwam toen de pits in. Linksvoor een tikje gehad en de achterbumper was links ook beschadigd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenzoooo jammer. Kar staat echt zalig knap, en 'ie kan er eigenlijk echt goed mee overweg vind ik, en 't is een bovenbeste down-to-earth kerel die geestig is in de omgang. 'Ie was er zo te lezen eventjes niet goed van, en ik kan dat goed begrijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenzoooo jammer. Kar staat echt zalig knap, en 'ie kan er eigenlijk echt goed mee overweg vind ik, en 't is een bovenbeste down-to-earth kerel die geestig is in de omgang. 'Ie was er zo te lezen eventjes niet goed van, en ik kan dat goed begrijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenRisico van het vak eh
Mijn tellertje staat op iets van een 7.000 EUR (gelukkig is m'n omniumverzekeraar niet vies geweest en heeft 'ie 't gelag betaald, dus er schiet enkel de 1.400 EUR vangrailkosten over).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZeer zeker.
Mijn tellertje staat op iets van een 7.000 EUR (gelukkig is m'n omniumverzekeraar niet vies geweest en heeft 'ie 't gelag betaald, dus er schiet enkel de 1.400 EUR vangrailkosten over).
Ik zou mij serieus slecht voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichtenheeft er iemand foto's van een porsche 930 turbo?? echt een droomkar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZo een?
porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZo een?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenHeeft iemand een paar foto's van de facelift 997 (zwart of donkergrijs of ...) met deze velgen:
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten9 op 10 zal het wel ge PS'd zijn, ik haal het ook maar van een forum
Vraag het hem anders eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenVraag het hem anders eens.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenCool alleen ziet het er redelijk PS'd uit.
Ik weet dat er meesters zijn wat betreft PS maar dan nog...
Comment
Comment