Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nou daar had je al serieus wat trackspulletjes voor kunnen kopen.
Ik zou mij serieus slecht voelen.
True. 't Is een risico, zo is het nu éénmaal. Kan je niet onderuit. Je kan veel doen door te proberen je eigen limieten en die van je auto te respecteren, en door rekening te houden met de anderen, maar je bent nooit helemaal vrij van 't risico.
Zit een 964blok in met compressor, gekoppeld aan een 4-bak. Begrensd op 450pk en 540Nm. Zit geen hulp in die kar (geen abs, geen tc ..). Auto wordt momenteel compleet gestript binnenin + installatie rolkooi. Als dit af is zal ik eens nieuwe foto's posten.
Zit een 964blok in met compressor, gekoppeld aan een 4-bak. Begrensd op 450pk en 540Nm. Zit geen hulp in die kar (geen abs, geen tc ..). Auto wordt momenteel compleet gestript binnenin + installatie rolkooi. Als dit af is zal ik eens nieuwe foto's posten.
Die ken ik nog van op Porscheforum.nl, was van een zekere Paskal. Zot kot en je moet stalen ballen hebben (denk ik) om dit ding in de regen te planken
Die ken ik nog van op Porscheforum.nl, was van een zekere Paskal. Zot kot en je moet stalen ballen hebben (denk ik) om dit ding in de regen te planken
Mijn maat heeft die een paar jaar geleden overgekocht idd.
Ik heb er eens mee meegereden en de acceleratie in 1e en 2e is redelijk . Alleen jammer dat er een 4-bak inzit, die 3e en 4e zijn te lang. Maar hij sprak nu van mssch toch maar een 6-bak te laten steken
Comment