Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    nice Lexke !

en dan nu: DRIFTENNNN
    Merci 'tboke
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ziet er goed uit Alex! Ik ben echt zot van die velgen + Porsche logo in kleur! Nice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        tjoener

enigste wat ik zou veranderen is de ophanging (wat lager leggen) en de uitlaat
        eens rode klauwen altijd rode klauwen. ik zou het zo terug doen op men boot...maa rja....

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Thanks Fotoman

Er komen in de winter zwarte velgen op.
        Rode remklauwen, hmm zo ordinair 't is wel mooi , maar toch.
        Andere uitlaten, mja jammer dat hij standaard zo stil is buitenaf anders mochten ze er gerust opblijven.

rode remklauwen ordinair?
        ga je mond spoelen met zwavelzuur
        mocht je ze geel verven ja, dan was je een would-be

en in de winter zou ik geen zwarte nemen, ze worden toch vuil.
        wimoptiek.be op

Comment

• FVD Brombacher Muffler for Porsche 997 DFI with Primary Muffler Bypass

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat is dit zeker?
            Op de laatste pagina staat iets van 800 EUR maar da zal 't ni zijn zeker
            5000 EUR is echt wel veel
            http://shop.fvd.de/de/de/Porsche-0/9...-Endrohre.html

Comment

• Klinkt ni slecht.

Comment

• Welke zou het zijn ? http://shop.fvd.de/de/en/Porsche-0/9...5/Muffler.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                  Ik heb het gevonden, als je op de link klikt, de eerste 2 systemen tesamen.
                  in totaal 2100 EUR. valt goed mee, Sportwagen Hermann kost 2700.
                  Echt zalige sound imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                    Inside GMG Porsche Race team's shop

Fok zalig

Comment

FVD Brombacher Muffler for Porsche 997 DFI with Primary Muffler Bypass

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Niet slecht!!

Comment

• Beter dan den Hermann vind ik

Comment

• ik heb nog geen deftig filmpje gehoord van die Herrmann.. vind het iig ook te duur voor wat het is

ik ben nog altijd aan het uitzoeken welke uitlaat die facelift cab heeft hier in de buurt.. allez als 't een échte facelift is tenminste

anders Europipe..

Comment

• men moeder is hier aan het zien voor ne carrera 2S cabrio, van een aantal opties zijn we zeker : PDK, gps, ipod, volledig leren interieur (dus ook die plastieke middenconsole), chronopacket

ze twijfelt of ze de porsche sport exhaust zou nemen en we vragen ons af of die spoorverbreders optisch iets doen?

(velgen zouden wsl turbovelgen worden)

iemand opmerkingen en raad ivm PSE?
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• PSE is sinds Februari leverbaar, maar 't kan goed zijn dat je langer moet wachten hoor.
                              Spoorverbreders zaten op de testwagen,maar hebben we niet genomen, is maar 5mm .
                              Gaan jullie ook bij P Antwerpen?

Comment

PSE is sinds Februari leverbaar, maar 't kan goed zijn dat je langer moet wachten hoor.
                                Spoorverbreders zaten op de testwagen,maar hebben we niet genomen, is maar 5mm .
                                Gaan jullie ook bij P Antwerpen?
                                jeps, gisteren test gereden met hun 4 cabrio, wa een machien... me wa hebben jullie test gereden?
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Wij waren gisteren ook bij P Antwerpen
                                  De gewone carrera coupe. Deze is het dan ook geworden. ook met PDK,Chrono-pakket,volleder interieur,iPod,GPS,etc...
                                  Hoe vond je de testrit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                    men moeder is hier aan het zien voor ne carrera 2S cabrio, van een aantal opties zijn we zeker : PDK, gps, ipod, volledig leren interieur (dus ook die plastieke middenconsole), chronopacket

ze twijfelt of ze de porsche sport exhaust zou nemen en we vragen ons af of die spoorverbreders optisch iets doen?

(velgen zouden wsl turbovelgen worden)

iemand opmerkingen en raad ivm PSE?
                                    Ik zou die turbovelgen niet nemen, ongelooflijk lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Ik zou die turbovelgen niet nemen, ongelooflijk lelijk.
                                      ²
                                      Deze zijn de duurste, en ook de lelijkste
                                      Er zijn mooiere velgen .

Comment

• Zalig kar Alex.

Wanneer ga je hem nu afhalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Zalig kar Alex.

Wanneer ga je hem nu afhalen?
                                          Bedankt Jeroen!
                                          Zeker wachten tot eind maart.. dus pakt de eerste week van april

Comment

Working...
                                          X