Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met een G moet je constant zitten bijsturen. Op het terrein is dat ongetwijfeld een prachtige wagen, maar om op de openbare weg verkies ik toch een Range.
En als het snel moet gaan een Cayenne
ik zou het vreselijk jammer vinden voor de Range, een moderne wagen die dik 20 jaar na de G is ontworpen door een hoop BMW-ingenieurs om de maatstaf van de comfortabele en luxueuze 4x4's te zijn, als ie minder aangenaam zou sturen en minder gemakkelijk zou rijden op de openbare weg dan de G, die in de eerste plaats als een militair en utilitair voertuig is ontworpen om alle terreinen mee te overwinnen.
ik zou het vreselijk jammer vinden voor de Range, een moderne wagen die dik 20 jaar na de G is ontworpen door een hoop BMW-ingenieurs om de maatstaf van de comfortabele en luxueuze 4x4's te zijn, als ie minder aangenaam zou sturen en minder gemakkelijk zou rijden op de openbare weg dan de G, die in de eerste plaats als een militair en utilitair voertuig is ontworpen om alle terreinen mee te overwinnen.
Feit is dat je gewoon maar zelden een gebobtailde RR zal tegenkomen die ook deftig is afgewerkt à la Vogue etc. (in zoverrre je dat wel deftig afgewerkt kan noemen natuurlijk )
Comment