Past goed onder die Cayenne imo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDikker komen de Cayennes niet uit de fabriek gerold.
Sneller wel, zou ook wel leuk zijn
'k moet zeggen, klinkt verdomd lekker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet een G moet je constant zitten bijsturen. Op het terrein is dat ongetwijfeld een prachtige wagen, maar om op de openbare weg verkies ik toch een Range.
En als het snel moet gaan een Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk open dit topic ook 1 keer in 45 maanden en er is een Range vs. G-klasse discussie bezig ofwa?
Doe mij maar een G-klasse . En het liefste eentje met een zo traag mogelijke diesel uit de 80's.
En een Classic, 4.2 en gebobtaild.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk open dit topic ook 1 keer in 45 maanden en er is een Range vs. G-klasse discussie bezig ofwa?
Doe mij maar een G-klasse . En het liefste eentje met een zo traag mogelijke diesel uit de 80's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik zou het vreselijk jammer vinden voor de Range, een moderne wagen die dik 20 jaar na de G is ontworpen door een hoop BMW-ingenieurs om de maatstaf van de comfortabele en luxueuze 4x4's te zijn, als ie minder aangenaam zou sturen en minder gemakkelijk zou rijden op de openbare weg dan de G, die in de eerste plaats als een militair en utilitair voertuig is ontworpen om alle terreinen mee te overwinnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn mij een RR. Overfinch.
En een Classic, 4.2 en gebobtaild.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGoede smaak hebben ze daar in Genk .
Genk????
je beging daar net de flater van je leven, makker....
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtengeen gebobtailde Classic toch niet
Classic Vogue SE
Bobtail is vet
Feit is dat je gewoon maar zelden een gebobtailde RR zal tegenkomen die ook deftig is afgewerkt à la Vogue etc. (in zoverrre je dat wel deftig afgewerkt kan noemen natuurlijk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten450pk/540Nm en geen electronica
Met 300pk/410Nm was dat ding al een handvol om mee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
en dan op elk heuveltje blijven hangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Genk????
je beging daar net de flater van je leven, makker....
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
Comment