Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Op straatbanden vind ik dat best goed.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Met een G moet je constant zitten bijsturen. Op het terrein is dat ongetwijfeld een prachtige wagen, maar om op de openbare weg verkies ik toch een Range.
      En als het snel moet gaan een Cayenne
      Ah, je bedoelde de G. Ik dacht dat je 't op de Range had.

      Comment


      • Dat zal wel een wrap zijn ... gelukkig.

        Kotslelijk vind ik het, maar wel 'n aandachtstrekker (wat eigenlijk net 't tegenovergestelde is van wat je met zo'n camouflagekleur wil bereiken). Over 'n patserkleur gesproken.

        Comment


        • BAh

          Moest het nu dat camouflage groen zijn geweest zoals op die ene RS6 zou dat nog meevallen.

          Comment


          • En, iemand nu naar zolder geweest En foto's van de Porschekes genomen?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Chris Harris
                There are few certainties in life, but as sure as night follows day and woodlice make it into my bathroom, when they have been in simultaneous production I have always preferred the Porsche GT3 to the turbocharged GT2.

                When the 996 GT2 was launched in 2000, the world – or at least those lucky enough to drive it - didn’t respond especially well to its particular concoction of pandemic understeer and terminal oversteer. The first water-cooled GT2 was the car equivalent of four seasons in one day: on any given corner it could demonstrate most types of vehicle behaviour in rapid succession. The problem was, the driver rarely knew which was coming.

                The GT3, meanwhile, may have been slower, but it was also easier to drive, sounded better, wasn’t so much slower and it cost about 40 big-ones less. Overpriced and under-resolved were my observations at the time, and despite owning a 996 GT2 for some time and deriving some weird masochistic fascination from the thing trying to kill me most days, I would never have professed to thinking that it was a better car than a GT3. That feeling was continued when the GT3 mk2 was launched in 2003 and the revised 483bhp GT2 arrived the same year.

                And it didn’t change last year when the 997 GT2 was launched. Yes, I thought it was a much better car than the one it replaced – much more useable but in no way sanitised – but it didn’t alter the fact that if you asked me which Porsche sportscar I would like to own, it would be a GT3 Clubsport in slate grey. In fact I’d have taken that car over anything else on sale.

                But in the small hours of Wednesday morning I left the silver UK press GT2 back at its Reading home. In four days we had covered 1500-miles, quite a few of which were around the Nürburgring and my affection for it grew in a way and to a magnitude I hadn’t anticipated. In the next week or so, you will read about what the GT2 did at the ‘Ring – how it fared against a Japanese machine that has of late been stealing many headlines. But regardless of the outcome of that test, I now have to admit that were money no object, I would chose a GT2 Clubsport over the GT3 equivalent.

                As public announcements go, this is about as meaningless as they come, but I just wanted to say it anyway. Dickie was right to give it the nod over the Scuderia.

                Comment


                • Schitterend!

                  GT2 996 stond idd bekend omwille van zijn onvoorspelbaar rijgedrag.

                  Comment


                  • "Stop de recessie, koop een Porsche"


                    Een Nederlandse autoverkoper denkt te weten hoe we de economische crisis kunnen overwinnen. "Stop de recessie, koop een Porsche", luidt zijn advies.

                    Wegh verdeelt het Duitse automerk in Heteren, nabij Arnhem.




                    Hij speelt met de slogan, aangebracht op een reclamebord, in op de huidige malaise.



                    Zelf verwacht de man geen recessie. "Ik denk dat de ergste paniek nu wel achter de rug is. We moeten in elk geval positief blijven denken."
                    De ondernemer hoopt dan ook dat consumenten zijn wagens blijven kopen. "Zo'n mooie bolide wil iedereen wel", aldus Wegh.


                    "Dankzij de BTW verdient de staat er bovendien heel wat geld mee. Met die centen kan de overheid de economie extra stimuleren."


                    Geïnteresseerd? Zijn goedkoopste wagen wisselt voor 60.000 euro van eigenaar.
                    Foto: Omroep Gelderland


                    Bron : http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={CA605B1A-1F1B-4B3F-A9DA-FD685951DCBF}

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Schitterend!

                      GT2 996 stond idd bekend omwille van zijn onvoorspelbaar rijgedrag.
                      Maar blijkbaar, aangezien dat een door Porsche ingebouwd onderstuur was, is dit makkelijk te verhelpen als je 'm binnensteekt bij een specialist...

                      Als dat waar is kan je aan een 996 GT2 wel een koopje doen, die reputatie heeft z'n waardevastheid geen deugd gedaan...

                      Comment


                      • Idd.

                        Manthey zou mijn keuze zijn.

                        Comment


                        • 997 Gemballa GT500 Biturbo Cabriolet





                          Comment


                          • Erg lelijk.

                            Comment


                            • Trekt op niets.

                              Comment


                              • dat ding ziet er cheap uit

                                Comment


                                • pse op een gemballe, hoe schraal is dat. Misschien alleen de bodykit dan

                                  Comment


                                  • ok hij is niet de mooiste. maar dat ligt vooral aan de kleur.
                                    pak zoiets in 't zwart. en hij is niet lelijk maar agressive
                                    En die spoiler hebben ze ook in een ander formaat
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                    Comment


                                    • Afgrijselijk, en niet alleen de kleur...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        997 Gemballa GT500 Biturbo Cabriolet

                                        In het zwart en hij is pakke vetter
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                        Comment

                                        Working...
                                        X